مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان، از کمک ۲۰۰ میلیون ریالی واحد صنعتی کاشی بیرجند به ساخت مدرسه در شهرستان درمیان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، مقیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان، گفت: یکی از تعهدات خیرین در بیست ویکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز اقدام خداپسندانه خیران است که امروز توسط که توسط این واحد صنعتی به آموزش و پرورش شهرستان درمیان اهدا شد.

وی کمک‌های مالی و اقدامات ارزشمند خیرین به مدارس شهرستان درمیان را ستودنی برشمرد افزود: واحد صنعتی تولید کاشی بیرجند، ۱۸تن کاشی و سرامیک را برای اجرای طرح‌های عمرانی آموزش و پرورش شهرستان درمیان اهداء کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان ارزش این محموله را ۲۰۰ میلیون ریالی اعلا م کرد و گفت: این کمک ها در راستای تعهدات بیست و یکمین جشنواره خیّرین مدرسه ساز اهداء شده است.

وی با بیان اینکه اکنون باید از ظرفیت خیرین مدرسه ساز در راستای توسعه مباحث نوین آموزش و پرورش استفاده کنیم، افزود: به جای پرداختن به کمیت ها باید به سمت ارتقای کیفیت مدارس حرکت کنیم و در راستای بحث کیفیت سازی به موضوعاتی همچون ارتقای سطح علمی دانش آموزان، آزمایشگاه های مدارس، کارگاه های تخصصی مدارس و غیره بپردازیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان، گفت: برگزاری این جشنواره ها می تواند با ظرفیت سازی بهتر و بالاتر سبب جذب خیرین دیگر به سمت موضوع مهم مدرسه سازی شود و برگزاری این جشنواره از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است.

 

کمک ۲۰۰ میلیون ریالی به آموزش و پرورش شهرستان درمیان

انتهای پیام / ط آ

کمک کارخانه کاشی برای ساخت مدرسه در درمیان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار