مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: استقبال مردم خراسان جنوبی از دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم استان بی‌نظیر بوده است.

ناصر نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان جنوبی  هم اکنون در سالن شماره ۲ حسینیه جماران بیرجند درحال انجام است.

وی افزود: این نمایشگاه با بیش از ٦٠ غرفه ایجاد شده و ٣٠ ناشر در حوزه نشر مکتوب، ١٠ ناشر در حوزه دیجیتال و ١٠ غرفه مربوط به موسسات و سازمان‌ها،که دستاورد‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

نبی زاده ادامه داد: برگزاری محافل قرآنی، اجرای تئاتر، تعزیه و شب شعر و رونمایی از بعضی پوستر‌ها و کتاب‌ها از برنامه‌های جنبی نمایشگاه است.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبیاز تخفیف ٤٠ درصدی کتب ارائه شده در نمایشگاه خبر داد و گفت: ٢٠ درصد تخفیف توسط ناشران و ٢٠ درصد از طریق تخفیف بن به خریداران ارائه می‌شود.

وی گفت: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم خراسان‌جنوبی در قالب ٦٠ غرفه همزمان با ماه مبارک رمضان تا یک خرداد ماه ٩٨ در محل حسینیه جماران بیرجند پذیرای علاقمندان خواهد بود.

نبی زاده ادامه داد: برنامه‌های جشن رمضان در قالب ٧٥ عنوان برنامه در استان شامل نشست‌های قرآنی، محافل انس با قرآن و فعالیت‌های فرهنگی و هنری و نمایشگاه‌های قرآنی در حال برگزاری است.

انتهای پیام / ط ا

برگزاری برنامه‌های جشن رمضان در قالب ٧٥ عنوان برنامه

برچسب ها: قرآن ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.