صدور مجوز مشاغل خانگی در خراسان جنوبی الکترونیکی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، رکنی ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: با توجه به اهمیت استفاده ازالکترونیکی شدن صدور مجوز‌های مشاغل خانگی فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی و شفافیت و تسهیل گری در فرایند صدور مجوز‌های دولتی، ضروری است مجوز‌های مشاغل خانگی نیز به صورت الکترونیکی صادر شود که این امر در استان محقق شد.

وی افزود: خراسان جنوبی به عنوان پایلوت صدور مجوز‌های الکترونیکی مشاغل خانگی تعیین شده و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادارات تابعه در شهرستان‌ها مکلف به اجرای آن هستند.

رکنی گفت: برای متقاضیان بخش‌های صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مانند گذشته در ابتدای ثبت در سامانه مشاغل خانگی، تمام مدارک از متقاضی توسط دستگاه اجرایی اخذ می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: نوع مجوز الکترونیکی به تفکیک (مستقل، پشتیبان حقیقی و حقوقی) انتخاب شده و مدارک برای صدور مجوز متقاضی بارگزاری و پس از ذخیره و ثبت، مجوز مربوطه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می‌شود.

وی گفت: فرایند ثبت نام متقاضیان با امضای مجوز مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی (استان/شهرستان) و ارسال مجوز به دستگاه اجرایی مربوطه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ک

صدور مجوز مشاغل خانگی در خراسان جنوبی الکترونیکی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار