سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماز عید فطر در امامزادگان شاخص کرمان اقامه می‌شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمان از برگزاری نماز عید سعید فطر درآستان ۶۰ امامزاده شاخص استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: با آماده سازی اماکن متبرکه، نماز عید سعید فطر در محل آستان امامزادگان شاخص استان کرمان برگزار می‌شود.

وی به اهمیت نماز عید سعید فطر به عنوان شکرانه یک ماه عبودیت و بندگی اشاره کرد و افزود: جهت تبدیل شدن امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، اقامه نماز عید سعید فطر در بیش از ۶۰ بقعه و امامزاده شاخص استان اقامه می‌شود.

حجت الاسلام تدینی به مراسم وداع با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: دعای برگرفته از دعای حضرت، اما سجاد (ع) در صحیفه سجادیه در ایام پایانی رمضان در بقاع متبرکه شاخص کرمان قرائت می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال برنامه‌های اوقاف در ایام ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت الهی در جوار ۲۴ امامزاده اجرا شد که برگزاری مراسم جمع‌خوانی و تفسیر روزانه قرآن کریم، برپایی خیمه‌های معرفت، مراسم افطار الصائمین و برپایی مراسم با شکوه لیالی قدر از جمله برنامه‌های این طرح سازمانی بود.

حجت الاسلام تدینی از حضور یکصد مبلغ اعزامی طی این ایام در جوار امامزادگان استان خبر داد و گفت: مبلغان اعزامی در قالب طرح ضیافت الهی در جوار امامزادگان شاخص پاسخگوی روزه‌داران بوده‌اند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان پهن کردن سفره‌های افطاری ساده و بی پیرایه را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری از جمله برنامه‌های اجرایی در امامزادگان استان عنوان کرد و گفت: از ابتدای ماه رمضان سفره‌های ساده افطاری هر شب در ۶۰ امامزاده و بقعه متبرکه استان برپا شد.

انتهای پیام/ی

برگزاری افطاری ساده در امامزادگان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.