رژیم صهیونیستی آرزوی معامله قرن را به گور خواهد برد

امام جمعه انار گفت: راهپیمایی امت اسلامی در روز جهانی قدس امسال مقابله با طرح نگین معامله قرن آمریکائی ها است که یقیناً رژیم صهیونیستی، آمریکا وکشور‌های مرتجع عرب این آرزو را به گور خواهند برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه روز جهانی قدس در شهرستان انار گفت: برگزاری راهپیمایی‌های روز قدس در طول ۴۰ سال گذشته جبهه مقاومت را در فلسطین، لبنان و سوریه تقویت نموده است.

وی افزود: نتیجه و ثمره مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی باعث شد که نه تنها از شعار" نیل تا فراتش" باز بماند بلکه امروز نگران موجودیت خودش در جغرافیای کنونی است.

امام جمعه انار افزود: راهپیمایی امت اسلامی در روز جهانی قدس امسال مقابله با طرح نگین" معامله قرن" آمریکائی هاست که یقیناً رژیم صهیونیستی، آمریکا وکشور‌های مرتجع عرب این آرزو را را به گور خواهند برد.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مدیریت جوانان حزب اللهی گفت: اگردر آینده مدیریت کشور را به جوانان حزب اللهی واگذار کنیم برکات فراوانی خواهد داشت.

وی گفت: در طول این چهار دهه انقلاب اسلامی جوانان نشان دادن قابل اعتماد و اتکا بوده و در رفع مشکلات کشور بسیار موفق هستند.

امام جمعه شهرستان انار به موضوع مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در باره مسائل ناموسی انقلاب و توانایی نظامی مذاکره نمی‌کنیم.

وی افزود: معنی مذاکره در این مسئله "معامله" است یعنی از توانایی دفاعیتان کوتاه بیایید.

وی در ادامه افزود: مذاکره با آمریکا نه تنها هیچ فایده‌ای ندارد بلکه ضرر‌های جبران ناپذیری را در پی دارد.

امام جمعه شهرستان انار به سالروز ارتحال بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد وگفت: در این چهل سال از انقلاب اسلامی همیشه فکر، راه و وصیت نامه همیشه جاوید امام هدایتگر و بهترین راهنمای ملت ایران بوده است.

وی به رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب در ۳۰ سال گذشته اشاره کرد و گفت: در طول ۳۰ سال گذشته که از نعمت وجودحضرت امام خمینی (ره) محروم شدیم، اما به لطف الهی از نعمت خلف شایسته اش حضرت امام خامنه‌ای بهره‌مند شده ایم.

وی افزود: تمام دوستان و دشمنان به مدیریت، تدبیر، شجاعت ایمان، اخلاص، تیزبینی، بصیرت، مرد عمل بودن و ده‌ها ویژگی منحصر به فرد رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها اذعان و اعتراف کردند.

وی در پایان گفت:، نماز عید فطر امسال در شهرستان انار روز عید فطر ساعت ۶/۵الی۷ صبح درجوار حرم مطهر امامزاده محمد صالح(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

برگزار ی نماز جمعه در شهرستان انار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار