سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ۱۸خرداد:

ثبت نام عتبات دانشگاهیان شروع می‌شود

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان گفت: ثبت‌نام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خردادماه آغاز می‌شود و تا اواخر این ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا میرسلیم، مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان گفت: از ۱۸ خردادماه ثبت‌نام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان آغاز می‌شود و تا اواخر این ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تا اواخر این ماه ثبت نام ادامه خواهد دارد و امسال نیز بعد از انجام ثبت‌نام‌ها، اعزام دانشگاهیان از ۲۷ تیرماه تا ۱۵ مهرماه انجام می شود.

میرسلیم بیان داشت: در دوره گذشته یک هزار و ۶۴۱ نفر از دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات، ثبت‌نام کردند که از این تعداد یک هزار و ۸ نفر تحت عنوان زائر اصلی و ذخیره، در قالب ۱۵ کاروان 40 نفره پذیرفته شدند.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان ادامه داد: تعداد کاروان‌های در نظر گرفته شده در این دوره برای خوزستان هنوز مشخص نیست؛ پس از مشخص شدن این کاروان‌ها، در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: دانشگاه‌هایی که مایل هستند کاروان ویژه دانشگاه خود را داشته باشند نیز می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده، درخواست خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/م

اعزام دانشجویان به عتبات عالیات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.