رئیس کمیته اسکان، تغذیه و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین از تهیه روزانه غذا برای سیل زدگان و آمادگی برای بالاتر بردن ظرفیت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام سید محمود موسوی، مسئول عتبات عالیات خوزستان گفت: مواکب اربعین حسینی روزانه ۲۵۰ هزار وعده‌غذایی را جهت توزیع در بین سیل‌ زدگان مستقر در اردوگاه‌ها طبخ می‌کند.

حجت الاسلام موسوی ضمن اعلام توزیع ۱۸۹ هزار پرس ناهار بین سیل زدگان در روز گذشته، بیان داشت: توان و آمادگی این را داریم تا در صورت لزوم تا ۳۰۰ هزار وعده غذا را در این مناطق تامین کنیم.

وی افزود: هم اکنون ۱۱۰ موکب از ۱۶ استان مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، تهران، چهارمحال‌وبختیاری، فارس، هرمزگان، همدان، اصفهان، خراسان رضوی، بوشهر، زنجان، سمنان و البرز در حال خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده نقاط مختلف خوزستان هستن که هزینه‌های این مواکب تنها از محل کمک‌های مردمی تامین شده و هیچ گونه اعتبار دولتی دریافت نکرده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی عنوان کرد: فعالیت این مواکب تا زمان برگشتن شرایط به روال عادی ادامه پیدا خواهد کرد و خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از سیلاب که در اردوگاه‌ها مستقر شده‌اند در جهت تامین و رفع نیاز‌های ضروری آن‌ها همچنان در حال انجام است.

انتهای پیام/م

پخت کردن غذا برای سیل زدگان

برچسب ها: ستاد اربعیین ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.