سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۱۰ درصدی عملیات ساخت زورخانه شهر اردستان

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: عملیات ساخت زورخانه شهر اردستان بیش از یک دهه است که آغاز شده اما با صرف هزینه بیش از چهار میلیارد ریال فقط ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس روحانی رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته توسط مسئولان شهرستانی مبنی بر رفع نیاز‌های مالی برای پروژه‌های نیمه تمام و بازسازی پروژه‌های ورزشی شهرستان اردستان اقدامات خوبی در حال انجام است.

وی افزود: سه پروژه خیلی مهم ورزشی اردستان همچون زمین چمن، استخر شنا و زورخانه اردستان که نیاز اصلی جوانان برای ورزش است فاقد هرگونه استفاده بود که با بازسازی‌های لازم تا چند ماه آینده شاهد افتتاح آن خواهیم بود.


رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: استخر شنای شهر اردستان تنها مکان تفریح نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و حتی پیشکسوتان اردستان بود، اما به مدت هشت ماه است که به دلیل خطرات احتمالی برخی بخش‌های ساختمان برای ورزشکاران تعطیل شده بود که تعمیر این بخش‌ها با اعتبار پنج میلیارد ریال آغاز شده است.

روحانی افزود: عملیات ساخت زورخانه شهر اردستان بیش از یک دهه است که آغاز شده، اما با صرف هزینه بیش از چهار میلیارد ریال فقط ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ این پروژه با وجود پیگیری‌های انجام شده در یک سال گذشته تنها ۲۵ درصد پیشرفت داشته که در حال حاضر با هزینه پنج میلیارد ریال ساخت آن ادامه پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: همچنین عملیات کشت چمن زمین چمن شهر اردستان که حدود چهار سال از شروع عملیات آن می‌گذرد و تسطیح و طراز لیزری آن انجام شده با هزینه پنج میلیارد ریالی تا چند ماه آینده شروع می‌شود.

انتهای پیام/م

 

آغاز بازسازی ۳ طرح ورزشی در اردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.