استاندار اصفهان تاکید کرد :

رونق تولید با حضور سرمایه‌گذاران داخلی

استاندار اصفهان گفت : با توجه به تحریم‌ها و سختی‌های زیاد ، امروز شاهد رونق چرخه تولید با حضور سرمایه‌گذاران داخلی هستیم و آن‌ها در عرصه کار و اقتصاد به خوبی در حال همراهی دولت هستند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی نطنزدر جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: امروز شاهد همراهی بخش خصوصی با دولت در بحث تولید هستیم که این حرکت بسیار ارزشمند است.

وی افزود: با توجه به تحریم‌ها و سختی‌های زیاد امروز شاهد رونق چرخه تولید با حضور سرمایه‌گذاران داخلی هستیم و آن‌ها در عرصه کار و اقتصاد به خوبی در حال همراهی دولت هستند.

استاندار اصفهان بیان کرد: البته اوج همراهی‌های مردم با انقلاب و تبلور حضور مردم در راه‌پیمایی 22 بهمن خواهد بود که شاهد حضور میلیونی مردم در صحنه در این روز خواهیم بود و مردم شهرستان‌های استان اصفهان و شهر اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن این موضوع را به رخ همه دنیا خواهند کشید.

رضایی از تشکیل کارگروه بررسی موانع تولید بخش خصوصی در استانداری اصفهان خبر داد و تصریح کرد: کار این کارگروه ساده و سهل نمودن مسیر تولیدکنندگان خواهد بود و همچنان که در کاشان در بحث همراهی با تولیدکنندگان و رفع موانع تفویض اختیار دادیم، آمادگی تفویض اختیار در بحث رونق تولید و رفع موانع در شهرستان‌ها وجود دارد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: شخصاً برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران آماده پیگیری مسائل هستم و چنانچه در این راه سرمایه‌گذاری با مشکل مواجه شوند به دفتر حقیر مراجعه کنند تا پیگیری کار را شخصاً انجام دهم.

امروز با حضور استاندار اصفهان ، معاون وزیر آموزش و پرورش ، جمعی از مدیران کل ، نماینده شهرستان نطنز، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی کارخانه لبنیات بادرود ، دبستان استثنایی خیر ساز مرحوم رضاخواه نطنز و کارخانه سنگ سامین به بهره‌برداری رسید و همچنین کلنگ پژوهش سرای دانش‌آموزی بادرود ، جاده آنتی خالدآباد و زورخانه بنی‌هاشم نطنز بر زمین زده شد.

انتهای پیام/م

برای رفع موانع تولید به شهرستان‌ها تفویض اختیار می‌کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.