سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد انتخاباتی معاون اوباما اعلام کرد؛

دونالد ترامپ از جو بایدن می‌ترسد

رئیس ستاد انتخاباتی جو بایدن اعلام کرد به نظر می‌رسد رئیس جمهور آمریکا از این نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ هراس دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، رئیس ستاد انتخاباتی جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و معاون باراک اوباما اعلام کرد به نظر می‌رسد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از حضور جو بایدن در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۰ هراس دارد.

ستاد انتخاباتی جو بایدن در این خصوص گفت: او (دونالد ترامپ) در کمتر از یک ساعت بیش از ۶۰ توییت علیه بایدن منتشر کرد. این کار از سوی دونالد ترامپ بی‌سابقه است. او هرگز تاکنون با یک نامزد انتخابات اینگونه رفتار نکرده است. واضح است که دونالد ترامپ از جو می‌ترسد و می‌خواهد او را از عرصه انتخابات ریاست جمهوری بیرون بیاندازد.

وی در ادامه افزود: حملات از پیش آغاز شده است و ما باید بتوانیم واکنش نشان دهیم. این بدان معناست که باید کمک‌های مردمی جمع آوری کنیم.

جو بایدن که در ماه آوریل (ماه گذشته میلادی) به طور رسمی نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد، به سرعت توانست در صدر نظرسنجی‌ها قرار بگیرد. بیشتر نظرسنجی‌های اخیر حاکی از پیشتازی جو بایدن در انتخابات مقدماتی آمریکا در میان دیگر نامزد‌های حزب دموکرات است. بایدن در کمتر از ۲۴ ساعت پس از اعلام نامزدی‌اش برای شرکت در انتخابات آمریکا توانست ۶.۳ میلیون دلار کمک‌های مالی دریافت کند.

پیش از این تعدادی از مقامات آمریکا در گفتگو با رسانه‌های خبری اعلام کردند که دونالد ترامپ، جو بایدن را بزرگترین تهدید در میان ۲۲ نامزد دیگر حزب دموکرات می‌داند. این درحالی است که روز گذشته «لیز هرینگتون» سخنگوی کمیته ملی جمهوری خواهان اعلام کرد که هیچ کدام از نامزد‌های حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ تهدیدی برای دونالد ترامپ نیستند.

در روز‌های اخیر جنگ لفظی میان دونالد ترامپ و جو بایدن افزایش یافته است. چند روز پیش دونالد ترامپ در حساب توییتر خود جو بایدن را «جوی خوابالو» توصیف کرده بود. جو بایدن هم پیشتر در یکی از گردهمایی‌های انتخاباتی‌اش به دونالد ترامپ لقب «دلقک» را داد.

جو بایدن به مدت ۸ سال معاون باراک اوباما بود و ۳۶ سال هم در مجلس سنای آمریکا خدمت کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.