سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسات بزرگداشت هفته معلم در بهبهان

معاون اتحادیه انجمن‌های اسلای دانش آموزی بهبهان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، محسن اقبالی، معاون اتحادیه انجمن‌های اسلای دانش آموزی بهبهان با حضور در دفتر این مدیریت با رسول عبدی پور مدیر و معاونین آموزش و پرورش بهبهان دیدار و ضمن تبریک و گرامیداشت هفته مقام معلم، از زحمات مجموعه آموزش و پرورش قدردانی کرد.

در این دیدار صمیمانه، معاون اتحادیه انجمن‌های اسلای دانش آموزی بهبهان همکاری‌های مستمر مدیر و معاونین مدیریت آموزش و پرورش بهبهان، مدیران و معلمان مدارس با انجمن‌های اسلامی را ارزنده خواند و از زحمات و حس همدلی و همگامی مدیر آموزش و پرورش برای رشد دینی و مذهبی دانش آموزان تقدیر کرد.

اقبالی در این دیدار با اهدا شاخه‌های گل وهدایایی، از زحمات مدیر و معاونین آموزش و پرورش بهبهان، تجلیل کرد.

پاپی، فرماندهی منطقه انتظامی بهبهان و هیات همراه با حضور در دفتر این مدیریت با رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان دیدار و ضمن تبریک و گرامیداشت هفته مقام معلم، از زحمات مجموعه آموزش و پرورش  تشکر و قدردانی کردند.

در این دیدار فرماندهی منطقه انتظامی بهبهان ازحمات و همکاری‌های مدیر آموزش و پرورش ، مدیران و معلمان با نیروی انتظامی در زمینه‌های آسیب‌های اجتماعی را قابل تقدیر دانست و از همراهی همیشگی این مجموعه آموزشی و اثرگذار برای ارتقاء فرهنگ جامعه تقدیر به عمل آورد.

پاپی در این دیدار با اهدا لوح تقدیر و شاخه‌های گل، از تلاش‌های مدیر آموزش و پرورش بهبهان، تجلیل کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.