سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خالقی فر: ماشین سازی نقش زیادی در تعیین قهرمان لیگ دارد

بازیکن تیم فوتبال ماشين سازی تبریز گفت: در برابر سپاهان دست و پا بسته نخواهیم بود و در تعیین قهرمان لیگ نقش زیادی داریم.

رضا خالقی فر بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بازی سختی را در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان پیش رو خواهیم داشت، زیرا این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و در نهایت قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کند. اما ما هم برای ارتقا جایگاه مان در جدول تلاش می‌کنیم و امیدوارم که با یک بازی خوب به نتیجه دلخواه مان برسیم.

او در ادامه بیان کرد: تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و در بازی مقابل استقلال هم عملکرد خوبی از خود به جا گذاشتیم. در بازی مقابل سپاهان نیز برای کسب ۳ امتیاز به میدان خواهیم رفت، اما فوتبال غیر قابل پیش بینی است و بنابر این تلاش می‌کنیم در صورت امکان بدون امتیاز و دست خالی به تبریز باز نگردیم.

خالقی فر افزود: امیدوارم تماشاگران از بازی خوب و جوانمردانه‌ای که در اصفهان انجام خواهیم داد لذت ببرند. بازی ما برابر سپاهان تاثیر زیادی در تعیین قهرمان و کسب سهمیه آسیا برای تیم‌های مدعی دارد و به همین علت ما هم با تمام توان پا به این بازی می‌گذاریم تا بهترین عملکرد را برای تیم ماشین سازی و شهر تبریز از خود به جا بگذاریم.


بیشتر بخوانید:

تراکتورسازی یک - پرسپولیس یک/ نتیجه‌ای برای رضایت تمام قرمز‌های ایران +فیلم

گل شماره ۱۱ در دقیقه ۱۱/ بیرانوند دیدار مقابل ماشین سازی را از دست داد

پرسپولیس به کانادا می رود


انتهای پیام/

اظهارات خالقی فر درباره دیدار های آینده ماشیین سازی تبریز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.