کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازی سختی بود که متاسفانه نشد تا ۳ امتیاز را کسب کنیم، اما یک امتیاز هم خوب است.  

حسینی: در شرایط کنونی کسب یک امتیاز خوب بود/ درگیری بین بیرانوند و عالیشاه نبودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف پرسپولیس تهران رفت که در پایان به تساوی یک بر یک رسید. کمال کامیابی نیا برای سرخپوشان و دانیال اسماعیلی فرد برای تراکتور گلزنی کرد.

سید جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پایان بازی در میکسدزون ورزشگاه بیان کرد: از همه مسئولان به خصوص نیروی انتظامی تشکر می‌کنم که سبب شد تا بازی خوبی برگزار شود. بازی سختی بود که متاسفانه نشد تا ۳ امتیاز را کسب کنیم.  

او درباره ضرب و شتم قرار گرفتن یکی از هواداران افزود: در این خصوص کمیته اخلاق و ... باید پیگیری کنند. بازهم می‌گویم تقابل سختی با تراکتور داشتیم و بازیکنان هر ۲ تیم خوب کار کردند. البته بازیکنان مان کمی خسته بودند و به همین دلیل نتوانتسند خودشان را با شرایط بازی وفق دهند.

کاپیتان پرسپولیس در پایان گفت: در شرایط کنونی کسب یک امتیاز خوب بود و امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم. همچنین مشکل خاصی بین بیرانوند و عالیشاه وجود نداشت و همه چیز به خوبی به پایان رسید.


بیشتر بخوانید: 

تراکتورسازی یک - پرسپولیس یک/ نتیجه‌ای برای رضایت تمام قرمز‌های ایران +فیلم

گل شماره ۱۱ در دقیقه ۱۱/ بیرانوند دیدار مقابل ماشین سازی را از دست داد

پرسپولیس به کانادا می رود


انتهای پیام/

اظهارات سید جلال حسینی پس از دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار