سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی موانع و مشکلات رونق واحد‌های صنعتی در دستورکار ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی

ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی با دستورکار بررسی موانع و مشکلات رونق واحد‌های صنعتی تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی با حضور اعضا و دستگاه‌های مربوطه و با دستور کار بررسی موانع و مشکلات رونق واحد‌های صنعتی در اراک تشکیل شد.

در این جلسه موانع و مشکلات رونق تولید در واحد‌های صنعتی شهرک صنعتی خیرآباد صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان دولتی و قضایی بررسی شد.

حجت الاسلام عبدالهی رئیس کل دادگستری در این جلسه حمایت از اقتصاد و صنعت را وظیفه مسئولان دانست و افزود: دستگاه قضا هم به سهم خود از اقتصاد، رونق تولید و صنعت پایدار حمایت می‌کند، اما با رعایت عدالت و قضاوت درست با ناهنجاری‌ها، نوع واگذاری‌ها، حقوق بیت المال و پرونده‌های حقوقی بدون اغماض رسیدگی و با متخلفین برخورد می‌کند.

دولت در کنار صنعتگران، کارگران، مدیران و سرمایه‌گذاران است

فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز در این نشست از همدلی و هماهنگی دستگاه‌ها گفت و یادآور شد دولت هم در کنار صنعتگران، کارگران، مدیران و سرمایه‌گذاران است و با قدرت به دنبال اهداف نظام و رونق تولید در استان است.

قاسمی دادستان عمومی و انقلاب اراک هم به حمایت، هدایت و نظارت که وظیفه مسئولان است اشاره و گفت: قوه قضاییه تمام قد و با تمام توان و قدرت طبق قوانین و موازین از حقوق به حق مردم، صنعتگران و کارگران حمایت خواهد کرد و در تحقق رونق تولید از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

آمره عامل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی هم در این نشست ضمن اشاره و مقایسه شهرک‌های صنعتی در قبل و بعد از انقلاب، از ۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی استان گفت و افزود: شرکت شهرک‌ها کاملا دولتی است و سیاست حمایتی دارد و استان مرکزی در کشور رتبه ۸ را داراد و به لحاظ وسعت شهرکها، تنوع صنایع، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری جزو استان‌های پیشرو هستیم.

محل تردد کارگران در گذر شرکت شهرک ها، تامین اجتماعی، دارایی، معوق بودن مبالغ دریافتی از سازمان‌های دولت، سیستم بانکی و سود تسهیلات و معارض داشتن برخی زمین‌های موجود از مهم‌ترین مشکلات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.