در جلسه‌ای با حضور مسئولان استانی مشکلات صنایع عایق‌های رطوبتی دلیجان بررسی شد.

بررسی مشکلات صنایع عایق‌های رطوبتی دلیجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در جلسه‌ای با حضور معاونان استاندار مرکزی و نماینده مردم دلیجان و محلات درمجلس شورای اسلامی  مشکلات صنایع عایق‌های رطوبتی دلیجان بررسی شد.

دراین جلسه که حجت الاسلام سلیمی نماینده دلیجان ومحلات در مجلس شورای اسلامی فرخی معاون امور اقتصادی استاندار و حاجی پورمدیرکل سازمان صنعت، معدن وتجارت استان مرکزی حضور داشتند نمایندگان صنعت گران کمبود مواداولیه، کمبودنقدینگی، مشکل بیمه کارگری، ونوسانات بازار وقوانین خلق الساعه را ازمشکلات این بخش برشمردند.

سلیمانی فرمانداردلیجان درابن جلسه با اشاره به کمبودمواداولیه این صنعت ازجمله قیر وتیشو خواستارتدبیر فوری برای حل این مشکل شد.

فرخی معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی در حاشیه این جلسه ** گفت: در ادامه سلسله جلساتی که با فعالین اقتصادی شهرستان‌های مختلف استان مرکزی داریم در خدمت جمعی از فعالین اقتصادی شهرستان دلیجان بودیم.

فرخی افزود: مسائلی درخصوص حوزه تولید شن، ماسه و سیمان، مشکلات و موانع تولید عایق‌های رطوبتی مطرح شد و سعی کردیم در یک فضای مفاهمه و گفتگو مسائل را بررسی کنیم و تصمیم نهایی بر این شد که اولویت امنیت سرمایه‌گذاری و آرامش بازار حفظ حقوق مصرف کننده باشد.

تفویض اختیار کامل به ستاد تنظیم بازار شهرستان دلیجان

وی اضافه کرد: ستاد تنظیم بازار شهرستان دلیجان اختیار کامل دارند در رابطه با قیمت‌گذاری و نحوه توزیع و انبار فرآورده‌های عایق رطوبتی اقدام کنند وتصمیمات این ستاد تصمیمات استان خواهد بود و حمایت کامل هم خواهد شد وامیدواریم بتوانیم به رونق هرچه بیشتر تولید در شهرستان دلیجان کمک کرده باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.