در مراسمی از پوستر جشنواره تئاتر استان مرکزی رونمایی شد.

رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در حاشیه مراسم جشن اردیبهشت تئاتر استان مرکزی از پوستر سی و یکمین جشنواره تئاتر این استان و پوستر اولین جشنواره تئاتر خیابانی دلیجان رونمایی شد.

سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مرکزی ۲۹ تا ۳۱ مرداد در ساوه برگزار می‌شود و اولین جشنواره تئاتر خیابانی دلیجان ۵ تا ۷ تیر در دلیجان برگزار خواهد شد.

جشن اردیبهشت تئاتر، به همت انجمن هنر‌های نمایشی استان مرکزی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در فرهنگسرای آینه اراک برگزار شد.

حجت الاسلام دانشی مدیرکل ارشاد در این مراسم از صنایع استان مرکزی خواست همانطور که حامی ورزش هستند، حامی و اسپانسر هنر نیز باشند.

در حاشیه آیین افتتاحیه جشنواره تئاتر اردیبهشت، هنرمندان استان مرکزی از استاندار خواستند به درخواست چندین ساله این جامعه برای ایجاد سالن تخصصی اجرای نمایش توجه ویژه داشته باشند.

سی امین جشنواره تئاتر استان مرکزی از ۱۳ تا ۱۶ شهریور سال گذشته با حضور ۲۷ گروه نمایشی از استان مرکزی برای دومین سال در ساوه برگزارشد و در بازبینی نهایی، ۹ گروه انتخاب شدند و در نهایت با رای هیات داوران ۲ گروه به عنوان نماینده استان مرکزی برای نمایش در جشنواره تئاتر فجر تهران انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام / ج

رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر استان مرکزی در حاشیه جشن اردیبهشت تئاتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار