عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: شورا‌ها توانستند با حداقل بودجه بهترین کارائی را درمناطق خود داشته باشند.

شورا‌ها توانستند با حداقل بودجه بهترین کارائی را درمناطق خود داشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محمد رضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و نماینده مردم شهر‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای شورا‌های اسلامی شهرستان زرندیه گفت: باتوجه به اینکه شورا‌ها اسلامی شهر و روستا در سال گذشته با مشکلات مالی روبرو بودند، ولی توانستند با حداقل‌ترین بودجه بهترین کارائی را درمناطق خود داشته باشند.

منصوری افزود: این نمونه بارز مثبت و عملکرد خوب شورا‌های اسلامی شهر و روستاست و به همین دلیل تقدیر و تشکر از این عزیزان را داریم.

وی اضافه کرد: در سال جدید به دنبال مشارکت دادن شورا و دهیاران در تصمیم گیری‌های منطقه و بخش حوزه خود خواهیم بود و در نظر داریم با تشکیل یک اتاق فکر متشکل از متنفذین و افراد تحصیل کرده بخش‌ها و روستا‌ها دنبال توسعه و حل مشکلات و مسائل آن‌ها باشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه به شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شده است، اظهار کرد: شورا‌ها می‌بایست مسائل و مشکلات حوزه خود را با ارائه راه حل و ایده به مسئولان اعلام کنند تا با تبدیل این ایده‌ها به طرح، اعتبار لازم برای عملیاتی کردن آن‌ها اختصاص یابد.

وی یادآور شد: هدف از تشکیل شورا‌ها پیشبرد و توسعه امور شهری و روستایی است و در این راستا اعضای شورا می‌بایست با تعامل بیشتر و کارآمد به مسئولان دستگا‌های اجرائی در این مسیر گام‌های مثبتی را بردارند.

انتهای پیام / ج

سخنان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جمع اعضای شورا‌های اسلامی شهرستان زرندیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.