سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمیسی: همه چیز برای برگزاری مسابقه پرسپولیس – تراکتورسازی فراهم است

رئیس حراست فدراسیون فوتبال گفت: تماشاگران تراکتورسازی خودشان افرادی را که دنبال اهداف غیر فوتبالی هستند شناسایی خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، محمدحسین حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال گفت: با جلسه بسیار خوبی که امروز در شورای تامین شهر تبریز با حضور معاون محترم استانداری آذربایجان شرقی داشتیم همه چیز برای برگزاری مطلوب مسابقه تراکتورسازی و پرسپولیس فراهم شد. طبق گزارشاتی که از نیروی انتظامی، یگان ویژه و ناجا گرفتیم استادیوم یادگار امام و اطرافش کاملا مهیای برگزاری یک مسابقه خوب است.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال ادامه داد: مسئولان باشگاه تراکتورسازی هم عزم خود را جزم کرده اند تا بهترین پذیرایی و مهمان نوازی را از تیم پرسپولیس داشته باشند و کانون هواداران تیم تراکتورسازی هم تدارک بسیار خوبی در این حوزه دیده است. استقبال از تیم پرسپولیس در فرودگاه و تدارک پذیرایی از هواداران این تیم که از تهران یا احیانا از استان‌ها و شهر‌های مجاور به تبریز آمده اند بخشی از این برنامه‌ها است.

او افزود: اصلا نگرانی در خصوص مسابقه فردا نداریم، چون هواداران تبریزی بسیار فهیم هستند و خودشان به راحتی آن عده‌ای که با انگیزه‌های غیر فوتبالی قصد سوء استفاده از فضای فوتبال و ورزشگاه‌ها را دارند شناسایی و پالایش می‌کنند.

حمیسی در پایان گفت: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم تدابیر ویژه‌ای برای سه هفته پایانی لیگ و این مسابقه در نظر گرفته‌اند که یکی از آن‌ها استفاده از داوران بین المللی در مسابقه‌های مهم است. مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی هم با داور بین المللی و ۲ کمک داور بسیار خوب و با تجربه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.