سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احیا و مرمت راه‌های شهرستان خوسف

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خوسف از اجرای ۱۸ کیلومتر روکش آسفالت جدید و لکه گیری راه‌های شهرستان خوسف خبر داد.

اعتمادی‌مقدم سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: ۱۹ تن اسفالت سرد و گرم برای روکش آسفالت و لکه گیری در راه‌های شهرستان خوسف تاپایان سال مالی جاری استفاده شده است.

وی افزود: در محور ماژان – قلعه زری، با توجه به خرابی رویه آسفالت، وجود معادن و عبور بار‌های سنگین (کشنده‌های حامل سنگ) مناقصه به کارگیری پیمانکار در حدود ۸ کیلومتر به صورت روکش (ماسه، آسفالت) از محل اعتبارات استانی در حال برگزاری می‌باشد.

اعتمادی‌مقدم تصریح کرد: همچنین درمحور شریانی خوسف – خور حدود ۱۰ کیلومتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در دست اقدام است که از محل اعتبارات ملی تامین می‌گردد و عملیات لکه گیری در کلیه محور‌های مواصلاتی به صورت مستمر در حال انجام می‌باشد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خوسف اضافه کرد: جهت عملیات ترمیم و لکه گیری رویه سطح جاده در حدود ۱۹ تن آسفالت در راه‌های شریانی و غیر شریانی این شهرستان انجام و مصرف شده است و شست و شوی حدود ۳۷۰ عدد علائم در سطح راه‌ها انجام گرفته است.

انتهای پیام / ط آ

 مرمت راه‌های شهرستان خوسف انجام  می شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.