سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه دلفان:

خسارت بیش از ۸۰۰ میلیارد تومانی سیل به مردم منطقه دلفان

امام جمعه دلفان گفت: بر اساس برآورد‌های اولیه سیل اخیر، بالغ بر ۸۰۰ میلیارد خسارت بر مردم این منطقه وارد نموده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام جمیاری،  امام جمعه دلفان گفت: بر اساس برآورد‌های اولیه سیل اخیر، بالغ بر ۸۰۰ میلیارد خسارت بر مردم این منطقه وارد نموده است.

جمیاری در جمع طلاب و فضلای دلفانی مقیم قم، ضمن اشاره به آیاتی از قرآن کریم با بیان این که بندگان واقعی خداوند با تواضع و فروتنی طی مسیر می‌کنند و خود را از دیگران بالاتر نمی‌دانند، خاطرنشان کرد: چه بسا انسان‌های بی کسی که ارزش ایشان نزد خداوند، بسیار بیشتر از انسان‌هایی است که حامیان متعددی بر روی زمین دارند.

وی تواضع و فروتنی را از مشی‌های مورد تأکید علما و فضلا دانست و اذعان داشت: در این جلسه حضور به هم رسانده ایم تا ضمن بهره مندی از مشی متواضعانه علما و فضلا، از دغدغه‌ها و تأکیدات ایشان برای بهبود اوضاع فرهنگی و اجتماعی شهرستان حداکثر استفاده را داشته باشیم.

امام جمعه دلفان به سبک و سیره زندگانی علمای گذشته نیز گذری زد و گفت: کمال انسان با سخنرانی و وعظ آشکار خواهد شد، لذا همواره باید سعی نماییم تا با گزیده گویی، حرمت اساتید و بزرگان را حفظ نماییم. چرا که بزرگداشت و احترام به علما و فرهیختگان حوزه، عظمت اجتماعی انسان را ارتقاء خواهد داد.

جمیاری با بیان این که هر گلی بوی خاصی دارد، ابراز داشت: امامت جمعه منصبی حساس و نیازمند سعه صدر است، لذا بر این باورم که برای مسئولین به ویژه ائمه جمعه باید زمان تعریف شود؛ چرا که اگر تمام همت و توان خود را به کار گیرد، تنها چند سال برای عملیاتی سازی آن فرصت لازم دارد.

وی در ادامه به برخی از دغدغه‌های دفتر امام جمعه شهرستان اشاره نمود و یادآور شد: بر اساس برآورد‌های اولیه سیل اخیر، بالغ بر ۸۰۰ میلیارد خسارت بر مردم این منطقه وارد نموده است.

امام جمعه دلفان با اشاره به این که شهرستان دلفان از نظر فرهنگی و اقتصادی حال و روز خوشی ندارد، خاطرنشان کرد: بر اساس روایات اسلامی اگر فقر از درب منزلی وارد شود، نزدیک است که ایمان از آن خانه خارج شود، لذا نیاز است تا مسئولین شهرستان به ویژه دغدغه‌مندان حساسیت بیشتری نسبت به اوضاع فرهنگی و اقتصادی منطقه داشته باشند.

جمیاری با بیان این که برآنیم تا با بهره گیری از جوانان انقلابی و دغدغه‌مند حوزوی و دانشگاهی، گروهی را به صورت نامحسوس برای بازرسی در ادارات شهرستان اعزام نماییم، اظهار داشت: ضعف عدالت محوری در ادارات و نبود مدیریت واحد در شهرستان‌ها از چالش‌های پیش روی مناطق به شمار می‌رود.

وی در پایان گفت: همواره دست یاری دوستان و فضلای ارجمند را برای بهبود اوضاع فرهنگی و اجتماعی شهرستان می‌فشاریم.

انتهای پیام/ ر

سیل بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان خسارت به مردم منطقه دلفان وارد کرده است

برچسب ها: امام جمعه دلفان ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.