امام چمعه دلفان گفت: برخی از مدیران در سطح شهرستان با روابط افرادی را سر کار برده‌اند که اگر این مشکل را حل نکنند در خطبه هفته آینده نامشان را خواهم برد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام جمیاری امام جمعه دلفان در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با بیان اینکه تحولات منطقه حاکی از پیروزی جبهه حق علیه کفر و باطل است، اظهار داشت: تحولات اخیر منطقه حاکی از آن است که دوران افول سلطه و قدرت آمریکا در منطقه و جهان فرا رسیده و حرکات کشور‌های منطقه ویژگی ضدآمریکایی بودن، ضد استکباری بودن و اسلامی بودن دارد که هر ۳ این ویژگی‌ها بر خلاف خواست و اراده آمریکا و صهیونیست‌هاست.

وی به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در گذشته ما یک کشور مستقل نبودیم و شاه هزینه‌هایی می‌کرد که ژاندارم آمریکا در منطقه باشد. ایران آن دوران یک بازیچه، ابزار و وسیله بود که آمریکایی‌ها در جهت منافع و مصالح خودشان استفاده می‌کردند.

وی تصریح کرد: دهه فجر زمانی است که کشور ما به رهبری حضرت امام خمینی (ره) از شرایط بردگی و ذلت نجات یافت و امیدواریم لطف خداوند متعال همیشه شامل حال نظام و انقلاب باشد.

وی در ادامه سخنان خود به لزوم برخورد با فتنه گران اشاره کرد و افزود: باید با فتنه گرانی که در حوادث اخیر باعث امیدواری دشمن شدند به شدت برخورد شود. اینان همان کسانی بودند که در سال ۸۸ کشور را به لبه پرتگاه کشاندند.

وی بیان داشت: متاسفانه یکی از نمایندگان بی بصیرت لرستان در مجلس شورای اسلامی با کمال وقاحت به جای آنکه بدنبال پاسخ به مطالبات و حل مشکلات مردم باشد در پی حاشیه بوده و خواستار آزادی اغتشاشگران شده است. آقای نماینده شما خسارات وارد شده به نورآباد را دیده اید؟ دفاع از حق مردم وظیفه شماست نه سیاسی کاری.

امام جمعه دلفان به لزوم مدیریت جهادی مسئولین در امور محوله اشاره کرد و اظهار داشت: امام خمینی (ره) می‌فرمایندمدیری که در کار‌ها سستی کند ضد انقلاب است.  این کلام نورانی را باید ارج نهاد و باید دانست که ضد انقلاب فقط در خارج از کشور نیست بلکه مدیرانی که انقلاب را تضعیف می‌کنند نیز ضد انقلاب هستند و همه باید بدانند که کلید پیشرفت ایران اسلامی در دست آمریکا نیست و باید بر روی پا‌های خودمان تکیه کنیم.

حجت الاسلام جمیاری افزود: برخی از مدیران در سطح شهرستان با روابط افرادی را سر کار برده‌اند که اگر این مشکل را حل نکنند در خطبه هفته آینده نامشان را خواهم برد.

وی خطاب به جوانان دلفان گفت: این شهرستان بستر‌های بسیار خوبی برای اشتغال‌زایی دارد و با سرمایه گزاری در بحث حبوبات، گیاهان دارویی، پرورش ماهی، محصولات گلخانه‌ای می‌توان موفق شد. در حال حاضر نیز مسئولین اداره صنعت و معدن، اداره کار و بانک‌های کشاورزی و پست بانک جهت اعطای وام‌های اشتغال زایی با سود کم اعلام آمادگی کرده اند.

انتهای پیام/م

برخی مدیران، افرادی را با پارتی سر کار برده‌اند؛ اگر اصلاح نکنند، اسمشان را خواهم گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.