امام جمعه شهرستان دلفان به لزوم آماده باش دستگاه‌های اجرایی در مواقع بحران اشاره کرد و گفت: برف سال گذشته مشکلاتی فروانی را به دنبال داشت و باعث بسته شدن اکثر راه‌های روستایی و بین شهری شد امیدواریم امسال مدیریت بحران استان تمهیدات ویژه‌ای را بیندیشد و مانع بروز مشکلات احتمالی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام جمیاری امام جمعه شهرستان دلفان در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به لزوم پرهیز از گناه غیبت و تهمت در جامعه، اظهار داشت: انتقاد از مسئولین باید سازنده، واقع بینانه، درست و خیرخواهانه باشد و اینکه بخواهیم با تهمت زدن مسئول یا شخصی را تخریب کنیم فعلی حرام و ناپسند است.

وی گفت: یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی تامین امنیت و آرامش جامعه می‌باشد که به خوبی این وظیفه در شهرستان دلفان در حال انجام است.

حجت الاسلام جمیاری در ادامه تخلفات موتورسیکلت‌ها و آمار بالای تصادفات فوتی این وسیله نقلیه را یکی از چالش‌های شهرستان برشمرد و اظهار داشت: نداشتن پلاک، گواهینامه و کلاه ایمنی از جمله تخلفاتی هستند که باید نیروی انتظامی به صورت مستمر و مداوم با آن‌ها برخورد کند تا ان شاء اله شاهد فرهنگ صحیح استفاده از آن در جامعه باشیم.

وی اظهار داشت: بایستی در مورد قوانین برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران بازنگری صورت گیرد و با اقدامات اثرگذار کاری کرد که استفاده صحیح از آن به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی بیان داشت: از نیروی انتظامی در خواست داریم که نسبت به مسدود کردن خیابان مصلی نمازجمعه در زمان برگزاری این فریضه عبادی وسیاسی جهت رفاه حال نمازگزاران اقدام نماید.

امام جمعه دلفان خاطر نشان کرد: قانون مشخص است و دستگاه‌های متولی جمع آوری و رسیدگی به امور متکدیان مطابق آن باید با دلسوزی و مسوولیت پذیری با این پدیده برخورد کنند و بهانه‌هایی مانند نبود امکانات قابل قبول نیست.

وی بارش برف و باران در شهرستان دلفان را سراسر رحمت و برکت دانست و گفت: همه مردم بابت بارندگی‌های اخیر و الطاف خداوندی در این شهرستان باید از خدای متعال قدردانی کنند و نماز شکر به جای آورند. به دنبال بارش برف و باران نشاط و امید به مردم منطقه هدیه شد.

حجت الاسلام جمیاری به لزوم آماده باش دستگاه‌های اجرایی در مواقع بحران اشاره کرد و گفت: برف سال گذشته مشکلاتی فروانی را به دنبال داشت و باعث بسته شدن اکثر راه‌های روستایی و بین شهری شد امیدواریم امسال مدیریت بحران استان تمهیدات ویژه‌ای را بیندیشد و مانع بروز مشکلات احتمالی شود.

امام جمعه شهرستان دلفان بیان داشت: تا زمانی که وحدت در کشور وجود داشته باشد دشمن نمی‌تواند خسارتی را به انقلاب وارد کند. جناح‌ها و گروه‌ها اگر اختلاف سیاسی دارند آن را میان مردم نیاورند و سبب کاهش خدمت رسانی به مردم نشود.

وی بیکاری را مهمترین مشکل شهرستان دلفان دانست و گفت: امیدوارم به جای برگزاری کنسرت‌ها و همایش‌های بدون نتیجه در این شهرستان همایش بیکاری و فرهنگ برگزار شود.

وی به تصمیم ترامپ برای به رسمیت شناختن پایتخت جدید رژیم جعلی اسرائیل اشاره کرد و گفت: این اقدام به دلیل حمایت پشت‌پرده برخی سران کشور‌های اسلامی و سازش در برابر اسرائیل است که سبب شد ترامپ جرات پیدا کرده و بگوید قدس پایتخت رژیم صهیونیستی است، هر آسیبی می‌بینیم به‌دلیل کوتاه آمدن برخی از سران مرتجع عربی است.

امام جمعه شهرستان دلفان با اشاره به تبعات اقدام ترامپ در اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا آتشی روشن کرده است که در گام اول خود آمریکا و اسرائیل خواهند سوخت.

انتهای پیام/م

لزوم آماده باش مدیریت بحران لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.