سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک بیش از یک میلیارد ریالی همدانی ها به سیل زدگان

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال کمک نقدی برای سیل زدگان تاکنون توسط هلال احمر این استان جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیلوانا صلح میرزایی، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه ۲۵ پایگاه ثابت و ۲۵ پایگاه سیار برای جمع آوری کمک‌های مردمی دایر شده است گفت: علاوه بر این ۹ شعبه و ۴۲ خانه هلال احمر، کار جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان را عهده دار هستند.

وی اضافه کرد: کمک‌های غیر نقدی ارسال شده به استان سیل زده گلستان شامل انواع مواد غذایی فاسد نشدنی ،  آب معدنی، پوشاک و یک هزار و ۱۱۱ قوطی انواع کنسرو است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در ادامه گفت: همچنین از ارسال  وسایل مورد نیاز سیل زدگان از جمله پتو ، وسایل گرمایشی و مواد بهداشتی برای  سیل زدگان استان گلستان خبر داد.

صلح میرزایی اضافه کرد: ۳۵۵ هزار عدد ظروف یکبار مصرف، ۱۲ هزار و ۳۲۰ قرص نان، چهارهزار و ۴۰۹ بطری آب معدنی، یک هزار و ۹۲۰ ثوب لباس، هفت هزار و ۱۲۱ قوطی انواع کنسرو، ۲۵۱ کیلوگرم برنج و یک هزار و ۶۹۴ عدد نوار بهداشتی هم برای ارسال به استان لرستان آماده شده است .

ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی برای مناطق سیل زده از ششم فروردین امسال دایر شده است.

انتهای پیام/ ش

مردم همدان بیش از یک میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کردند

برچسب ها: هلال احمر ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.