مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از فعالیت ۴۵ پایگاه برای جمع آوری کمک‌های مردم این استان به مناطق سیل زده لرستان خبر داد.

برپایی ۹ شعبه جمع آوری کمک‌های نقدی مردم به مناطق سیل زدهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بهروز کارخانه ای، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: تاکنون یک هزار تخته پتو، ۱۴۰۰ تخته چادر، ۴۵ هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته و یک کانکس سرویس بهداشتی،۶ دستگاه کامیون ۱۰ تن و ۲ دستگاه مینی بوس و یک دستگاه تریلی نیز به لرستان ارسال شده است.

وی از ارسال ۵۰۰ بسته غذایی یک ماهه به استان کرمانشاه و ۱۵۰۰ بطری روغن ۸۱۰ گرمی و یک دستگاه تریلی به این شهرستان خبر داد و افزود: از یازدهم فروردین ماه تا روز شانزدهم فروردین ماه ۹۹ هزار و ۳۱۹ تماس با مرکز ۱۱۲ همدان برقرار شده که به ۶۹ هزار و ۱۳۱ تماس پاسخ داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه ۲ هزار بطری آب معدنی به همراه اقلامی همچون برنج، روغن، حبوبات، قند، چای و نان نیز ارسال شده است، عنوان کرد: مواد شوینده و بهداشتی آماده ارسال است.

کارخانه‌ای به برپایی ۹ شعبه جمع آوری کمک‌های نقدی مردم به مناطق سیل زده در استان همدان اشاره کرد و گفت: همچنین ۴۲ خانه هلال احمر کمک‌ها را جمع آوری می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۴۵ پایگاه برای جمع آوری کمک‌ها فعال شده و ۲۰ صندوق سیار و ۲۵ صندوق ثابت نیز در این زمینه فعال است و تاکنون ۹۷۷ میلیون و ۸۵۷ هزار ریال کمک جمع آوری شده است از مشارکت ۹۷ داوطلب در این زمینه خبر داد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: تعداد ۲ پزشک، ۴ پرستار، یک ماما، ۲ روانشناس، یک کارشناس بهداشت، ۳ امدادگر، هفت کارمند و ۲ راننده از جمله نیرو‌های اعزامی شده به مناطق سیل زده لرستان هستند.

کارخانه ای تعداد دارو‌های ارسال شده به مناطق سیل زده لرستان را ۱۱۸ قلم عنوان کرد .

انتهای پیام/ب

ارسال ۱۱۸ قلم دارو از همدان به مناطق سیل زده لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.