سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای بحران سیل تاکنون؛

ارسال بیش از ۸۰۰ قرص نان به مناطق سیل زده خوزستان، لرستان و ایلام

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ از ارسال ۸۹۰ قرص نان به منطق سیل زده استان‌های خوزستان، لرستان و ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خدارحم امیری زاده، مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ با ابراز نگرانی از وقوع سیلاب در کشور و درگیری برخی از شهرستان‌های استان خوزستان و سایر استان‌های درگیر سیل گفت: امروز مردم ایران با تجربه دیگری از حوادث تلخ و جان فرسا روبرو شده اند و همین تجارب و آزمون‌ها است که ما را مورد سنجش قرار می‌دهد تا عیار خود را بسنجیم.

وی بیان داشت: ما مردمی هستیم که در سختی‌ها در کنار همدیگر هستیم و از هیچ کوششی در جهت برآورده نمودن نیاز هموطنان رنج کشیده خود کوتاهی نمی‌کنیم.

امیری تصریح کرد: شرکت غله با توجه به شرایط و امکانات موجود توانسته اقدامات مناسبی در خصوص تامین آرد، نان و کیسه خالی جهت سیل زدگان انجام دهد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ در خصوص تامین نان برای سیل زدگان در شهرستان‌های استان خوزستان، لرستان و ایلام اذعان داشت: با هماهنگی‌های بعمل آمده با یکی از واحد‌های تولید کننده نان صنعتی در استان، تاکنون بیش از ۸۹۰ هزار قرص نان تهیه و جهت توزیع میان مردم سیل زده بصورت رایگان ارسال شده است.

این مقام مسئول به ارسال ۳۲۰ تن آرد به روستا‌های شوشتر و بیش از ۴۰ تن به روستا‌های هویزه در مدت مذکور اشاره و بیان کرد: همچنین در راستای همکاری با مردم و نهاد‌هایی که در بحث محافظت از سیل بند‌ها مشارکت دارند، تاکنون ۳۲ هزار کیسه خالی ارسال و تحویل داده شده است.

خدارحم امیری زاده در بازدید میدانی از سیلوی در حال ساخت و تکمیل شهرستان سوسنگرد از روند افزایش دبی آب در این شهرستان ابراز نگرانی کرد و در خصوص ایجاد موانع لازم در خصوص حفاظت از تجهیزات سیلوی مکانیزه سوسنگرد نکاتی را یادآور شد تا در صورت وقوع سیل و یا آب گرفتگی تجهیزات موجود از خسارت احتمالی در امان باشند.

وی افزود: امروز بیش از گذشته نیاز است که مسئولان در کنار مردم بخصوص افرادی که دچار خسران شده اند، باشند و هرکدام در حد توان از امکانات خود در جهت تامین نیاز آنان برآیند.

امیری زاده اظهار کرد: در تمامی موارد مذکور با تمام توان و بکارگیری همه ظرفیت‌ها در کنار مردم سیل زده در استان خوزستان، لرستان و ایلام خواهیم بود و توزیع آرد، نان و کیسه خالی تا اتمام شرایط موجود با توجه به اعلام نیاز توسط معاونت اقتصادی و جمعیت هلال احمر استان بصورت کاملا پیوسته ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/گ

ارسال نان و آرد رایگان به مناطق سیل زده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.