سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هجدهمین روز از طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی؛

مراجعه بیش از ۹۶۰۰ نفر به پست‌های ایمنی و سلامت نوروزی/ بیش از ۱۶۰۰ نفر به کمپین بهرفت پیوستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از مراجعه ۹ هزارو ۶۶۳ نفر به پست‌های ایمنی و سلامت در هجدهمین روز از طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سعید رهبر سوره مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی درخصوص اقدامات روز هجدهم از طرح ملی و ایمنی و سلامت نوروزی اظهارداشت: ۱۶ مورد گزارش حادثه جاده‌ای وجود داشت که ۸ مورد حادثه جاده‌ای بوده است و ۸ مورد مربوط به آب گرفتگی و سیل در شهرستان‌های جنوبی استان است.

وی، با بیان اینکه طی این حوادث ۲۵۰ نفر حادثه دیده وجود داشت، افزود: ۱۷ نفر از حادثه دیدگان مصدوم شده و ۳ به مراکز درمانی منتقل شده و ۵ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، ابرازکرد: ۲۲۵ نیروی عملیاتی، ۳۰ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی نجات، ۹ دستگاه کمک دار وجود داشت.

وی، تصریح کرد: همچنین ۹ هزار و ۶۶۳ نفر به پست‌های ایمنی و سلامت مراجعه کرده و ۶۹۴ نفر به خیمه نماز، یک هزارو ۱۲۷ نفر ایستگاه سلامت، یک هزار و ۴۹۰ نفر دوستدار کودک مراجعه کرده اند.

رهبرسوره، با بیان اینکه یک هزار و ۶۳۲ نفر به کمپین بهرفت در این روز پیوستند ابراز کرد:۴ هزارو ۴۹۱ عدد نقشه، ۳ هزار و ۶۸ عددبروشور و ۷ هزار و ۱۳ عدد اقلام آموزشی و انگیزشی بین مسافران توزیع شد.
 
انتهای پیام/م
 

امدادرسانی به حادثه دیدگان در آذربایجان  غربی

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.