مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از توزیع بیش از ۱۱ هزار محصول فرهنگی و انگیزشی بین مسافران در چهاردهمین روز از طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سعید رهبر سوره مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی درخصوص اقدامات روز چهاردهم از طرح ملی و ایمنی و سلامت نوروزی گفت: ۹ مورد گزارش حادثه وجود داشت که ۸ مورد حادثه جاده‌ای و یک مورد حادثه کوهستان بود.

وی، افزود: در این حوادث ۱۸ نفر حادثه دیده و ۱۲ نفر مصدوم شدند همچنین ۵ نفر از حادثه دیدگان به مراکز درمانی منتقل و ۳ نفر به صورت سرپایی مداوا شد و یک نفر متاسفانه فوت شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، ابرازکرد: ۱۶۱ نیروی عملیاتی، ۲۹ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی نجات، ۳ دستگاه کمک دارد و یک فروند بالگرد هوایی وجود داشت.

وی، تصریح کرد: همچنین ۱۳ هزار و ۳۵۱ نفر به پست‌های ایمنی و سلامت مراجعه کرده و یک هزار و ۱۷۸ نفر به خیمه نماز، یک هزار و ۷۲۷ نفر ایستگاه سلامت، یک هزار و ۵۶۳ نفر دوستدار کودک و ۵۸ نفربه سحاب مراجعه کرده اند.

رهبرسوره، با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۹ نفر به کمپین بهرفت در این روز پیوستند ابراز کرد: ۴ هزارو ۴۱۳ عدد نقشه، ۳ هزار و ۲۶۱ عددبروشور و ۳ هزار و ۴۶۰ عدد اقلام آموزشی و انگیزشی بین مسافران توزیع شد.
 
انتهای پیام/م
 

بیش از ۱۳۰۰۰ نفر به پست های ایمنی و سلامت نوروزی مراجعه کردند

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.