مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از مراجعه ۸۹۳۴ نفر به پست‌های ایمنی و سلامت در دوازدهمین روز از طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، سعید رهبر سوره مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی درخصوص اقدامات روز یازدهم از طرح ملی و ایمنی و سلامت نوروزی گفت: ۶ مورد گزارش حادثه وجود داشته که یک مورد گزارش حادثه مربوط یه برف و کولاک در تکاب بوده و ۵ مورد دیگر حوادث جاده‌ای بود.

وی، افزود: در این حوادث ۳۱ نفر حادثه دیده و ۹ نفر مصدوم شدند همچنین ۳۰ نفر از حادثه دیدگان به مراکز درمانی منتقل و ۱ نفر به صورت سرپایی مداوا شد متاسفانه یک نفر نیز در سر صحنه فوت شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، ابرازکرد: ۱۵۸ نیروی عملیاتی، ۲۹ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی نجات، ۳ دستگاه کمک دارد و یک فروند بالگرد هوایی وجود داشت.

وی، تصریح کرد: همچنین ۸ هزار و ۹۳۴ نفر به پست‌های ایمنی و سلامت مراجعه کرده و ۸۰۷ نفر به خیمه نماز، یک هزارو ۵۲ نفر ایستگاه سلامت، ۸۲۷ نفر دوستدار کودک و ۷۰ نفربه سحاب مراجعه کرده اند.

رهبرسوره، با بیان اینکه یک هزار و ۲۲۱ نفر به کمپین بهرفت در این روز پیوستند ابراز کرد: ۳ هزارو ۳۵۹ عدد نقشه، ۲ هزار و ۶۴۶ عددبروشور و یک هزار و ۴۷۱ عدد اقلام آموزشی و انگیزشی بین مسافران توزیع شد.

 

انتهای پیام/م

مراجعه بیش از ۸ هزار  نفر به پست‌های ایمنی و سلامت نوروزی

 

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.