مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از مراجعه ۸۸۷۸ نفر به پست‌های ایمنی و سلامت در پانزدهمین روز از طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سعید رهبر سوره مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی درخصوص اقدامات روز پانزدهم از طرح ملی و ایمنی و سلامت نوروزی  گفت: ۵ مورد گزارش حادثه جاده‌ای وجود داشت ۱۴ حادثه دیده بر جای گذاشت.

وی، با بیان اینکه ۱۰ نفر از حادثه دیدگان مصدوم شدند، افزود: ۵ نفر از حادثه دیدگان به مراکز درمانی منتقل و ۲ نفر به صورت سرپایی مداوا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، ابرازکرد: ۱۶۲ نیروی عملیاتی، ۲۹ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی نجات، ۳ دستگاه کمک دارد و یک فروند بالگرد هوایی وجود داشت.

وی، تصریح کرد: همچنین ۸ هزار و ۸۷۸ نفر به پست‌های ایمنی و سلامت مراجعه کرده و ۸۲۹ نفر به خیمه نماز، یک هزار و ۲۴۵ نفر ایستگاه سلامت، یک هزار و ۱۰۱ نفر دوستدار کودک و ۲۵۹ نفربه سحاب مراجعه کرده اند.

رهبرسوره، با بیان اینکه یک هزار و ۴۷۲ نفر به کمپین بهرفت در این روز پیوستند ابراز کرد: ۳ هزارو ۷۱ عدد نقشه، ۲ هزار و ۸۲۹ عددبروشور و ۲ هزار و ۸۶۸ عدد اقلام آموزشی و انگیزشی بین مسافران توزیع شد.

انتهای پیام/م
 

امداد رسانی به حادثه دیدگان در آذربایجان غربی

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.