سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امداد رسانی هلال احمر خراسان شمالی در ۱۳۳ حادثه نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۰ فروردین ماه امسال امدادگران جمعیت هلال احمر استان در ۱۳۳ حادثه حضور یافته و امدادرسانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محسن نجات مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با بیان این که از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۰ فروردین ماه امسال امدادگران جمعیت هلال احمر استان در ۱۳۳ حادثه حضور یافته و امدادرسانی کردند ، گفت:در این مدت، امدادگران هلال احمر در ۶۹ حادثه جاده ای، ۱۳ حادثه برف و کولاک، ۱۴ مورد سیل و آبگرفتگی، ۲ حادثه کوهستان و سه مورد رانش زمین حضور یافته اند.

وی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی امسال پنج هزار و ۶۲۴ حادثه دیده توسط جمعیت هلال احمر استان امدادرسانی شدند، افزود: در این مدت، پنج هزار و ۶۲۲ آسیب دیده توسط این جمعیت کمک رسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اظهار کرد: سه هزار و ۴۱۳ نفر در سیل دچار آسیب شدند، ۶۱۱ نفر در برف و کولاک، ۳۰۷ نفر در حوادث جاده‌ای و ۲ نفر در حادثه کوهستان صدمه دیدند.

وی با بیان اینکه در این مدت سه هزار و ۵۲۸ نفر توسط هلال احمر اسکان داده شدند گفت: ۲ هزار و ۹۷۵ نفر از حادثه دیدگان در سیل، ۴۷۰ نفر حادثه دیده در برف و کولاک و ۱۰ نفر نیز پس از سوانح جاده‌ای به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

نجات گفت: حوادث نوروزی امسال توسط ۳۶۴ تیم امدادی هلال احمر و هزار و ۱۱۱ نفر امدادگر، خدمات رسانی شده است.
گفتنی است: در طرح نوروزی امسال، ۱۲ پایگاه ثابت جاده ای، پنج پایگاه موقت، یک پایگاه کوهستان و یک تیم واکنش سریع تا ۱۷ فروردین ماه جاری خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام / ب 

خدمات رسانی حوادث نوروزی ۳۶۴ تیم امدادی هلال احمر و هزار و ۱۱۱ نفر امدادگر خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.