سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روستای کوی سیدخلف اهواز در معرض سیلاب است

شهردا اهواز گفت: منازل منطقه سیدخلف در بستر رودخانه روی نخاله‌های ساختمانی احداث شده و فاصله این منازل با رودخانه کمتر از یک و نیم متر است و در معرض خطر سیلاب قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور کتانباف، شهردا اهواز بیان داشت: از شهروندان اهوازی انتظار می‌رود صبر و شکیبایی بیشتری داشته باشند و از نزدیک شدن به سواحل اجتناب کنند، زیرا ازدحام جمعیت موجب شده است فعالیت‌های عمرانی شهرداری در مناطقی مانند شهرک پیام با کندی روبه‌رو شود و با توجه احتمال خطر برخورد ماشین‌آلات با شهروندان از مردم تقاضا داریم در محل اجرای عملیات‌ها و فعالیت‌های عمرانی تجمع نکنند.

وی افزود: متاسفانه منازل منطقه کوی سیدخلف اهواز در بستر رودخانه روی نخاله‌های ساختمانی احداث شده و فاصله این منازل با رودخانه کمتر از یک و نیم متر است و بدین ترتیب در معرض خطر سیلاب قرار دارند که بسیار خطرناک است، با اهالی این منطقه صحبت و از آن‌ها درخواست کردیم منازل خود را تخلیه کنند.

کتانباف بیان داشت: به اهالی کوی سیدخلف اخطار و هشدار‌های لازم را داده‌ایم و مکانی برای اسکان آن‌ها هم آماده کردیم، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی و همچنین استادیوم تختی پذیرای این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: سیلاب ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.