معاون هماهنگ ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از استقرار امکانات ارتش در نقاطی که احتمال نفوذ آب بیشتر است خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرکز کنترل حوادث مدیریت بحران خوزستان  و با اشاره به بازدید هوایی از استان و تمرکز بر روی نقاط آسیب پذیر گفت: امکانات ارتش در نقاطی که احتمال نفوذ آب در آنها بیشتر است مستقر شده است و در نشستی با فرماندهان اختیارتی به آن ها داده شد تا در تصمیم‌گیری‌ بدون نیاز به سلسله مراتب براساس وضعیت سرعت عمل خود را بالا ببرند.

وی با بیان اینکه باید میان نیروهای مسلح و ستاد مدیریت بحران هم افزایی باشد افزود: هم افزایی بین نیرو های مسلح و ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان ها موجب می گردد تا کنترل شرایط به صورت بهتری انجام پذیرد.

امیر دریادار سیاری در پایان اظهار کرد: علاوه بر ارتش جمهوری اسلامی ایران دیگر نیروهای نظامی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج، وزارت دفاع، نیروی انتظامی برای امداد رسانی به مردم در سیل آماده هستند.

با دستور سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار سیاری به عنوان فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان منصوب و همه یگان های ارتش اعم از زمینی، هوایی، دریایی و پدافند مستقر در منطقه، در کنترل عملیاتی وی خواهند بود.

انتهای پیام/ ن

اقدامات در ارتش در سیل خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.