سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسمان ابری و بارانی استان بوشهر در روز طبیعت/ سامانه جدید بارشی چهارشنبه می‌آید

مدیرگروه پیش بینی و هشدار هواشناسی استان بوشهر گفت: آسمان استان در روز طبیعت نیمه ابری خواهد بود و در بخش‌های جنوبی بارش پراکنده باران همراه با وزش باد را خواهیم داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، زهرا راستگو افزود: فردا در دوازدهمین روز فروردین، فعالیت سامانه بارشی به صورت رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد در استان بوشهر و استان‌های همجوار ادامه می‌یابد که پیامد آن آبگرفتگی معابر عمومی است و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: فردا احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط استان وجود دارد و خلیج فارس هم به سبب وزش تندباد مواج خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: انتظار داریم سرعت وزش تندباد امروز و فردا، به بیش از ۷۰ کیلومتر درساعت برسد که می‌تواند با خسارت همراه باشد.

راستگو با اشاره به وضع جوی و دریایی استان در روز طبیعت، گفت: سیزدهم فروردین، آسمان نیمه ابری و در بخش‌های جنوبی استان بارش پراکنده باران همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی یادآور شد: سواحل جنوبی استان در این روز تا حدودی مواج است و سامانه بارشی به تدریج بعد از ظهر سه شنبه از جنوب استان خارج می‌شود.

مدیرگروه پیش بینی و هشدار هواشناسی استان بوشهر با اشاره به ورود سامانه بارشی از چهارشنبه چهاردهم فروردین، بیان کرد: این سامانه به تدریج وارد غرب و جنوب غرب کشور می‌شود که تحت تاثیر امواج ناپایدار ناشی از این سامانه بارشی، آسمان استان، چهارشنبه و پنجشنبه به تناوب ابری گاهی همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

راستگو تاکید کرد: اطلاعات تکمیلی و جزئیات بیشتر در مورد این فعالیت این سامانه، در روز‌های آینده اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی ودریایی در سه روز آینده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.