مدیرکل بنادر ودریانوردی استان بوشهر گفت: فعالیت گردشگری دریایی با شناور‌های تفریحی و موتور لنج‌ها به علت وزش تندباد و افزایش ارتفاع موج از صبح امروز متوقف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده افزود: تمهیدات لازم درباره فعالیت‌های گردشگری اندیشیده و به بازرسان نظارت بر طرح تسهیل تردد‌های دریایی نوروزی ابلاغ شده است.

وی با هشدار به دریانوردان و صیادان درباره خطر تندبادها، بیان کرد: در جلسه ستاد مدیریت بحران که در فرمانداری بوشهر تشکیل شد ضمن ابراز نگرانی درباه وزش تندباد‌ها از امروز تا اواخر سه‌شنبه، بر نظارت بیشتر دریابانی بر خروج شناور‌ها و توقف فعالیت شناور‌های گردشگری به‌ویژه قایق‌ها تاکید شد.

سامانه بارشی از دیروز فعالیت خود را در استان بوشهر شروع کرده و بر اساس پیش بینی هواشناسی، این سامانه به صورت رگبار باران، همراه با رعد و برق و وزش تندباد تا اواسط سه شنبه ادامه می‌یابد.

در این مدت به سبب وزش باد شدید و گاهی تندباد‌های لحظه‌ای، خلیج فارس و سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم پیش بینی و توصیه شده است از تردد‌های دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های کوچک و تفریحی در این مدت پرهیز شود.

انتهای پیام/ک

فعالیت گردشگری دریایی به علت تلاطم خلیج فارس متوقف شد

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.