سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام عنوان کرد؛

پلیس ایلام در حالت آماده باش/ بسیج امکانات پلیس برای خدمت به مردم

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تمام ظرفیت‌ها و یگان‌های عملیاتی و انتظامی برای مقابله با حوادث احتمالی سیل در حالت آماده باش هستند.

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: با شدت بارش‌ها از بامداد امروز و هشدار‌های قبلی هواشناسی و ستاد بحران استان در خصوص احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف و تفرجگاه‌های استان، تمام ظرفیت‌های نیروی انتظامی را برای خدمت رسانی به مردم و حوادث احتمالی بسیج کرده ایم.

سردار یاری با بیان اینکه تمام یگان‌های امدادی و عملیاتی نیروی انتظامی در سطح استان در حالت آماده باش کامل هستند، اظهار کرد: گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده پلیس در سطح شهر و تفرجگاه‌های استان جهت هشدار به مردم برای احتمال وقوع سیل، خودداری از تردد‌های غیر ضروری، لزوم جمع آوری چادر‌ها در تفرجگاه‌ها توسط مردم و بازگشت آن‌ها به شهر افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه مردم به هشدار‌های پلیس توجه کنند، اضافه کرد: تلاش همه ما این است که برای هیچ یک از هم استانی‌ها و گردشگران نوروزی اتفاق ناگواری نیافتد لذا مردم با رعایت هشدار‌های پلیس و ستاد بحران می‌توانند از حوادث احتمالی جلوگیری کنند و همیار ما باشند.

سردار یاری با تأکید بر بازگشت مردم از تفرجگاه‌ها به شهر افزود: هواشناسی هشدار داده شدت بارش باران و احتمال وقوع سیل تا چند روز آینده در استان دور از انتظار نیست، انتظار داریم مردم به هشدار‌ها توجه کنند تا سلامتی همشهریانمان به خطر نیافتد.

انتهای پیام/ د

آماده باش پلیس در هنگام حوادث احتمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.