فرمانده پلیس راه استان ایلام، از لغزندگی محورهای مواصلاتی استان ایلام خبرداد و رانندگان را به احتیاط در رانندگی توصیه کرد.

محورهای ایلام به‌شدت لغزنده است / رانندگان در محورهای بیرون شهر با احتیاط رانندگی کنند

 به گزارش گروه  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، رضا همتی زاده  اظهار کرد : با توجه به بارندگی‌های چند روز اخیر و ادامه آن در امروز کلیه محورهای مواصلاتی استان ایلام اعم از فرعی و اصلی لغزنده و رانندگی در آن نیازمند احتیاط است.

وی گفت: ریزش احتمالی کوه در مسیر ایلام به کرمانشاه نرسیده به حمیل متصور و با توجه به سابقه این مسیر رانندگان ترجیحاً از مسیر ایلام، ایوان، قلاجه به کرمانشاه تردد داشته باشند و در صورت ضرورت به تردد در محور ایلام، حمیل به کرمانشاه با نهایت دقت و احتیاط و پرهیز از توقف در مسیرطی طریق کنند.

همتی زاده جاده‌های فرعی« روستایی» را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه این محورها فاقد ایمنی مانند جاده‌های اصلی هستند تاکید کرد : عرض کم، نداشتن شانه خاکی، قرار گرفتن در مسیر رودخانه و خاکی بودن از مشخصه جاده‌های فرعی و با توجه به شرایط جوی احتمال ریزش متصور است و رانندگان را به رعایت احتیاط در رانندگی و پرهیز از سرعت توصیه دارم.

این مقام انتظامی ضمن هشدار به رانندگان بیان کرد: از ترددهای غیر ضرور خودداری شود و در صورت تردد حتماً تجهیزات زمستانه به همراه داشته و با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی رانندگی کنند.

انتهای پیام/ه

محورهای استان ایلام لغزنده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.