مدیر کل بحران استان ایلام از آمادگی دستگاه اجرایی برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از سیل خبر داد.

آمادگی مدیریت بحران برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از سیل

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، کریمیان مدیریت بحران استانداری ایلام اعلام کرد: همه دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان و نیز آمادگی مدیریت بحران برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از سیل فرمانداری‌های استان برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از سیل در آماده باش کامل به سر می‌برند.

وی گفت: علاوه بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی، هلال احمر، پلیس راه، مراکز درمانی و راه و شهرسازی از طریق صدا و سیما و مخابرات اطلاع رسانی برای مقابله با سیل صورت گرفته است.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت: علاوه بر آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای مقابله با سیل به مدیریت آب منطقه‌ای استان نیز دستور داده شده است که سد‌های چم گردلان در ایلام، دویرج در دهلران و سیمرده در دره شهر نیز متناسب با بارش‌ها تنظیم شوند تا از خسارت‌های ناشی از سر ریز شدن سد‌ها در هنگام وقوع سیل و بارندگی‌ها شدید جلوگیری شود.

اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد: سامانه پرقدرت بقارشی که از سوم فروردین استان را تحت تاثیر قرار داده تا عصر امروز ششم فروردین ماه فعال است.

دیروز بیشترین میزان بارش در شهرستان آبدانان با ۱۰۰ میلیمتر گزارش دشه است.

هواشناسی امروز برای مناطق جنوبی استان بیشترین میزان بارش را پیش بینی کرده است و از مردم خواسته تا در هنگام بارش‌ها و از قرار گرفتن در ارتفاعات خودداری کنند.

 

انتهای پیام/اس

 

آماده باش دستگاه های خدمات رسان در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.