سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیش از ۴۴۵ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان‌غربی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت: از ۲۸ اسفندماه سال ۹۷ تا پایان روز نهم سال جاری بیش از ۴۴۵ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان ثبت شد.

جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در  گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت:از آغاز سفر‌های نوروزی تا پایان روز نهم فروردین، ۴۴۵ هزار و ۳۳۷ گردشگر ایرانی و خارجی از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری استان دیدن کردند.

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی ادامه داد: در همین مدت ۱۰۴ هزار و ۱۲۱ نفر نیز در تاسیسات اقامتی استان اقامت کرده اند، که نسبت به مدت زمان سال گذشته بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است.

جباری افزود: از این تعداد، ۱۸ هزار و ۲۰۵ نفر در هتل ها، مهمانپذیرها، ۹۸۰ نفر در اقامت گاه‌های بوم گردی، ۶۳ هزار و ۳۴۶ نفر در مدارس، ۱۴ هزار و ۸۹۲ نفر در مهمانسرا‌های ادارات، خوابگاه‌ها و ۶ هزار و ۶۹۸ نفر نیز در اقامت گاه‌های موقت این استان مستقر شدند..

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی با اشاره به بازدید مسافران از موزه‌های استان نیز عنوان کرد: از آغاز طرح نوروزی تا پایان روز نهم فروردین ۹۸، ۸۵ هزار و ۲۲۷ گردشگر ایرانی و خارجی از موزه‌های سطح استان بازدید کرده اند.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش ورود گردشگر به آذربایجان غربی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.