سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح خدمات صورت گرفته توسط بهزیستی در وقوع حادثه سیل

رئیس اداره بهزیستی سرپل‌ذهاب خدمات صورت گرفته توسط بهزیستی در وقوع حادثه سیل را تشریح کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهمن بوچانی رئیس اداره بهزیستی سرپل‌ذهاب خدمات صورت گرفته توسط بهزیستی در وقوع حادثه سیل را تشریح کرد و گفت : به دنبال وقوع سیل و آبگرفتگی شدید در شهرستان سرپلذهاب با تشکیل جلسه و هماهنگی‌های به عمل آمده درستاد بحران سازمان بهزیستی اقداماتی توسط رئیس، کارکنان اداره بهزیستی وکارشناسان اورژانس اجتماعی صورت پذیرفت .

وی گفت : رئیس وکارشناسان اداره در محلات ومناطقی که در معرض سیلاب قرار گرفته وآسیب دیده بودند حضور فوری و به موقع داشتند .

بوچانی افزود : رئیس اداره در جلسه ستاد بحران استاندار ومسئولین شهرستانی در راستای برنامه ریزی وآمادگی‌های مربوطه بحران حضور یافتند .

وی افزود : انجام هماهنگی و تشکیل جلسه با مدیر کل بهزیستی به منظور ارزیابی و کنترل موثر بحران ارزیابی و شناسایی خانوار‌های آسیب دیده و به ویژه مددجویان بهزیستی اعزام نیرو‌های اورژانس اجتماعی به محلات ومناطق آسیب دیده و انجام مداخلات روانی اجتماعی و آرام سازی پس از بحران حضور میدانی رئیس اداره و کارشناسان بهزیستی در مناطق آسیب دیده شهرستان و توزیع اقلام ضروری بین مددجویان انجام شده است .

 

 

انتهای پیام/د

تشکیل جلسه و هماهنگی‌های به عمل آمده درستاد بحران

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.