سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موفقیت مددکاران فارس در مصالحه ۷۹ درصدی پرونده‌ها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: ۷۹ درصد پرونده‌های ارجاعی به دایره مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها به مصالحه ختم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: پارسال حدود ۱۳ هزار پرونده به مشاوران و مددکاران اجتماعی مستقر در کلانتری‌ها ارجاع شد، که از این تعداد، ۷۹ درصد منجر به مصالحه شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۷ هزار و ۷۸۲ نفر برای دریافت خدمات مشاوره فردی در زمینه‌های مختلف حقوقی، ازدواج، اجتماعی، خانوادگی، مددکاری اجتماعی به مرکز مشاوره آرامش پلیس فارس مراجعه کرده اند.

محمدی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌ها و اقدامات کارشناسان مرکز مشاوره  و مددکاران اجتماعی کلانتری‌های استان فارس می‌توان به اجرای طرح مشاوره فعال در جوامع هدف اشاره کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس افزود: در سال ۹۷ تعداد ۶۶۱ جلسه آموزشی و طرح مشاوره فعال در جوامع هدف برگزار و به ۷۱ هزار نفر مخاطب آموزش داده شده است.

وی اضافه کرد: مرکز مشاوره پلیس فارس به ویژه در سال‌های اخیر در زمینه‌های مختلف از جمله مجزا شدن ساختمان مرکز مشاوره رشد چشمگیری داشته و تعامل سازنده با سازمان‌ها به خوبی در رشد و توسعه حوزه روان شناسی و مشاوره موثر بوده به گونه‌ای که امروز این مرکز در بین مراکز علمی و دانشگاه‌ها شناخته شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس اضافه کرد: مرکز مشاوره آرامش پلیس فارس هر روز به صورت تلفنی و حضوری آماده ارائه خدمات به شهروندان در زمینه حقوقی، شغلی، فردی، اقتصادی، تحصیلی خانوادگی و ازدواج است، که افراد می‌توانند هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به آدرس پل حر روبروی کلانتری ۱۱ زند مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۲۲۷۰۰۶ تماس حاصل کنند و از خدمات رایگان مشاوره بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ت

مصالحه ۷۹ درصدی پرونده‌های مشاوره در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.