سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع و فروش مواد غذایی در شوش زیر ذره بین ۲۱ تیم بهداشت محیط

رئیس مرکز بهداشت شوش از نظارت ۲۱ تیم بازرسی و شهری بهداشت محیط بر توزیع و فروش موادغذایی در این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا میرزایی، رئیس مرکز بهداشت شوش با بیان اینکه طرح بسیج سلامت نوروزی هرسال در آستانه تعطیلات نوروز و آغاز سفر‌های نوروزی آغاز می‌شود، گفت: در این طرح، ۲۱ تیم شامل؛ ۱۴ تیم بازرسی و ۸ تیم شهری از کارشناسان بهداشت محیط بر توزیع و فروش مواد غذایی در شهرستان شوش نظارت دارند.

وی هدف از اجرای این طرح را نظارت و کنترل ویژه بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی، ارائه خدمات بهداشتی به شهروندان، مسافران و گردشگران، ارتقاء سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی، ایمنی آب و مواد غذایی به منظور کاهش و کنترل بیماری‌های مرتبط با آب و مواد غذایی عنوان کرد.

میرزایی اظهار داشت: مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، نانوایی ها، رستوران ها، عرضه و توزیع گوشت قرمز در رستوران‌های بین راهی، شیرینی فروشی ها، قنادی‌ها و آرایشگاه‌های مردانه و زنانه ‏ و پارک‌ها در این طرح مورد بازرسی و نظارت بازرسان واحد بهداشت محیط قرار می‌گیرند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش با بیان اینکه ۳ مرکز بهداشتی در شهر‌های فتح المبین، الوان و شاوور آماده ارایه خدمات بهداشتی و درمانی هستند، بیان کرد: شهروندان و مسافران در ایام نوروز هنگام خرید مواد غذایی به موارد بهداشتی توجه کنند.

غلامرضا میرزایی اذعان داشت: توجه به تاریخ تولید و انقضا، اطمینان از سالم و فاسد بودن مواد غذایی از جمله نکاتی است که قبل از خرید نیازمند توجه توسط مشتریان است.

این مقام مسئول تصریح کرد: فعالیت بازرسان از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ و در اماکنی که دارای حجم بالای گردشگران هستند تا ۲۴ شب ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همچنین سامانه گویای ۱۹۰ به طور شبانه روزی آماده رسیدگی به شکایات بهداشتی هموطنان است.

انتهای پیام/گ

نظارت کارشناسان بهداشت محیط بر عرضه موادغذایی

برچسب ها: بهداشت ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.