سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۸۱ هزار قلم کالای قاچاق سلامت‌محور کشف شد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کشف بیش از ۱۸۱ هزار قلم کالای قاچاق سلامت‌محور در این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، قباد محمدی در آخرین کارگروه مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت محور اظهار داشت: در ۴۱۰۰ بازرسی به عمل آمده ۱۸۱ هزار قلم کالای سلامت محور قاچاق، تقلبی و خارج از شبکه رسمی توزیع به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کشف شده است.

وی افزود: ارزش ریالی کشفیات حوزه مدیریت نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه این معاونت در سال‌جاری بیش از یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: دارو‌های شیمیایی، دارو‌های تحت کنترل، مخدر و روان‌گردان، دارو‌های گیاهی، مکمل‌های رژیمی و دارویی، فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی قاچاق، مواد آرایشی و بهداشتی و تجهیزات و ملزومات پزشکی از جمله کالا‌های مکشوفه در سال نود و هفت می‌باشد.

وی گفت: شرکت‌های توزیع، مراکز عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی، داروخانه‌ها، عطاری‌ها، سالن‌های زیبایی بانوان، باشگاه‌های ورزشی از جمله مهمترین مکان‌هایی هستند که توسط حوزه مدیریت نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه این معاونت مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

محمدی فرهنگ سازی و آموزش‌های عمومی را مهم‌تر و تأثیرگذار‌تر از برخورد و بازرسی دانست و عنوان کرد: در راستای فرهنگ سازی عمومی و ارتقا سطح سواد سلامت در جامعه در سالجاری بیش از ۲۳ هزار نفر ساعت آموزش عمومی و اختصاصی انجام شده است.

انتهای  پیام/ز


بیش از ۲۳ هزار نفر ساعت آموزش عمومی و اختصاصی انجام شد 

برچسب ها: علوم پزشکی ، تغذیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.