کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه از کشف ۲.۵ تن مواد غذایی فاسد و غیر مجاز در کرمانشاه خبر داد.  

۲.۵ تن مواد غذایی فاسد و غیر مجاز کشف شد  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهمن خدادادیان  کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاهگفت:با توجه به بازرسی کارشناسان بهداشت محیط از سطح فروشگاه‌های بزرگ شهر، متاسفانه تنها در یک مورد از یکی از فروشگاه‌ها در شهرک ظفر، حدود ۷۰۰ تن انواع موادغذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف شد.
 
وی بیان کرد : در بازرسی‌های صورت گرفته از سطح دیگر فروشگاه‌های شهر هم بیش از ۱۸۰۰ تن انواع مواد غذایی فاسد و غیرمجاز کشف شد.
 
 کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه  گفت:در همین راستا سه مکان اخطار پلمپ دریافت کرده و یک مکان نیز پلمپ شد و افراد متخلف در این زمینه به جرم تهدید علیه سلامت عمومی به دستگاه قضا معرفی شدند.
 
وی افزود: طرح بسیج سلامت نوروزی از ۲۰ اسفند ماه آغاز شده است و تمرکز اصلی در حال حاضر در بحث صنف شیرینی فروشی‌ها و فروشندگان آجیل و خشکبار است.
 
خدادادیان افزود: از مردم خواستاریم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در اماکن عمومی و یا مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، حتما موارد را از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ به بازرسان بهداشت محیط گزارش دهند.

 

انتهای  پیام/ز


 
 طرح بسیج سلامت نوروزی از ۲۰ اسفند ماه آغاز شده است

برچسب ها: اخبار سلامت ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.