سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی

مدیرکل کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت:امسال مراسم معنوی اعتکاف در ۲۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام اباذر بیگی مدیرکل کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: امسال مراسم معنوی اعتکاف در ۲۰ مسجد استان که دارای کانون فرهنگی و هنری هستند با مشارکت کانون مساجد و تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
 
حجت الاسلام بیگی افزود: از تعداد مساجد ذکر شده ۳ مسجد در شهرستان ارومیه می‌باشد که مساجد امام حسین (ع) در محله بهداری، مسجد باب الحوائج (ع) در محله صمدزاده و مسجد علی بن ابیطالب (ع) در محله ایثار و مابقی مساجد در شهرستان‌های شیعه نشین و دو شهرستان بوکان و پیرانشهر برای شرکت معتکفین در نظر گرفته شده است.
 
وی با اشاره به اینکه ثبت نام از معتکفین از روز جمعه جاری در مساجد مورد نظر توسط مدیران کانون‌های مساجد انجام خواهد شد؛ افزود: شرکت کنند گان بصورت حضوری می‌توانند تا ۲۷ اسفند ماه در این مساجد حضور یافته و برای شرکت در این مراسم معنوی ثبت نام نمایند.
 
وی یادآور شد: مراسم معنوی اعتکاف روز‌های سیزدهم ماه رجب مصادف با ۲۹ اسفند و یال روز میلاد حضرت علی (ع) آغاز و پانزدهم ماه رجب به پایان خواهد رسید.
 
حجت الاسلام بیگی در ادامه اظهار کرد: توزیه ۵ هزار پوستر حاوی احادیث، روایات در مورد اهل بیت (ع)، برگزاری جلسات سخنرانی و احکام، پرسش و پاسخ، دعا و نیایش، قرائت جمعی قرآن کریم و مولود خوانی از جمله برنامه‌هایی است که در مراسم اعتکاف برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ارومیه

برچسب ها: ائمه اطهار ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.