سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاج در سفر به کرمان؛

کرمان شهر وفاداری است

رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: از کرمان استعدادهای درخشانی در صحنه‌های بین‌المللی درخشیده است و از آن می‌توان به عنوان شهر وفاداری یاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی تاج در مراسم تجلیل از نخبگان فوتبال و فوتسال استان کرمان که با حضور مسئولان و جامعه ورزش و جوانان استان در سالن همایش های برق برگزار شد، با اعلام اینکه کرمان زادگاه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی است، گفت: از کرمان استعدادهای درخشانی در صحنه‌های بین‌المللی درخشیده است و در واقع  از آن می‌توان به عنوان شهر وفاداری یاد کرد.

وی به بیان گزارشی در مورد وضعیت فوتبال کرمان پرداخت و افزود: خوشبختانه فوتبال کرمان جایگاه بسیار خوبی در کشور و در دنیا دارد.

تاج تصریح کرد: ایران در فوتسال بانوان قهرمان آسیا، فوتبال ساحلی دوم دنیا، فوتسال سوم دنیا و در فوتبال ۲۹ جهان و بهترین تیم آسیا است و نقش کرمان در تیم ملی مشاهده می شود.
وی یادآور شد: کرمان ۲ نماینده در لیگ دسته یک فوتبال کشور دارد و امیدواریم سال آینده این استان سهمی از لیگ برتر کشور داشته باشد.

رییس فدراسیون فوتبال کشور گفت: تیم قهرمان فوتبال بانوان هرسال از استان کرمان و شهرستان های بم و سیرجان است.
وی از مدیرکل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان کرمان برای تلاش هایشان در راستای توسعه فوتبال تقدیر کرد و گفت: ارزیابی فدراسیون از هیئت فوتبال کرمان مثبت و اتفاقات خوبی در این استان در حال رخ دادن است.

تاج با بیان اینکه ایجاد یک باشگاه فوتبال یعنی تخریب یک زندان، تصریح کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری ورزش بهترین راه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و بهترین راه برای این است که جوانان ما به سمت معضلات اجتماعی نروند.

تاج در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری جلسه ای در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای وضعیت نامساعد تیم های پرسپولیس، استقلال و سایر تیم ها اشاره کرد و یادآور شد: از آنجایی که هزینه های فوتبال تیم ملی پس از افزایش نرخ ارز افزایش یافته لذا فدراسیون فوتبال درگیر مشکلات مالی شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: با حمایت نمایندگان تاثیرگذار مجلس شورای اسلامی مشکلات اقتصادی پیش روی فوتبال کشور رفع شود.

در این آیین از ۱۶ نخبه فوتبال و فوتسال استان کرمان در دو بخش بانوان و آقایان تقدیر شد.

انتهای پیام/ب

سفر رییس فدراسیون فوتبال به استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.