سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پهلو گرفتن نخستین کشتی حامل روغن خوراکی در بندرانزلی

نخستین کشتی حامل روغن خوراکی در بندرانزلی پهلو گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حمیدرضا آبایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: نخستین کشتی حامل روغن خام خوراکی  از کشور روسیه در مجتمع بندری انزلی پهلو گرفت و در حال تخلیه و انتقال به مخازن است.

وی با اشاره به بهره برداری از اسکله‌های جدید در مجتمع بندر انزلی، افزود:۵  هزار و ۹۰ تن روغن خام خوراکی آفتابگردان از طریق مجتمع بندری انزلی وارد کشور شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان تصریح کرد: محموله روغن خام خوراکی این کشتی بعد از پهلو گرفتن در اسکله‌های جدید مجتمع بندری انزلی (اسکله ۱۲) از طریق خط لوله به مخازن جدید روغن خوراکی شرکت اوستا کاسپین منتقل شد .

بندر انزلی بزرگترین و فعال‌ترین بندر حاشیه جنوبی دریای خزر است که مجهز به امکانات مدرن تخلیه و بارگیری است و برخورداری از مزیت‌هایی از جمله نزدیکی با بنادر آستراخان و ماخاچ کالا در روسیه، ترکمن باشی در ترکمنستان، اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان، ارتباط با بازار‌های منطقه‌ای و دسترسی به بازار مصرف بالای ۳۰۰میلیونی کشور‌های استقلال یافتـه شوروی سابق و قرار گرفتن در مسیر کریدور ترانزیتی بین المللی شمال – جنوب کشور و از همه مهمتر نزدیکی به مراکز اصلی و صنعتی کشور، آن را نسبت به سایر بنادر ایرانی حاشیه دریای خزر متمایز کرده است.

 

انتهای پیام / ق

بیش از ۵ هزار تن روغن خوراکی  از طریق مجتمع بندری انزلی  وارد کشورشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.