سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۹۰ درصدی بارندگی در همدان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۳۱۷ میلیمتر بارش در استان همدان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، منصور ستوده، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با بیان اینکه در سال گذشته ۱۶۷ میلیمتر بارش در استان همدان ثبت شده است گفت: در آمار بلند مدت ۲۱۰ میلیمتر بارش در استان رخ داده که در مقایسه با پارسال افزایش ۵۱ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه ارتفاع بارش برف در استان همدان ۳۰ سانتیمتر بوده است اضافه کرد: بیشترین بارش‌ها مربوط به شهرستان نهاوند با ۴۴۱ میلیمتر و کمترین بارش‌ها مربوط به شهرستان فامنین با ۲۴۰ میلیمتر بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان با تأکید بر اینکه حجم فعلی سد اکباتان ۱۶.۶ میلیون مترمکعب است ادامه داد: ورودی سد اکباتان ۲۰۰۰ لیتر در ثانیه و خروجی آن ۸۳۰ لیتر برثانیه است.

وی با اشاره به اینکه در ماه‌های گذشته ورودی سد اکباتان ۱۰۰۰ لیتر بر ثانیه بوده است افزود:با آب شدن برف در بالا دست سد، ورودی سد اکباتان بیشتر خواهد شد.

ستوده با بیان اینکه حجم سد کلان ملایر کاملاً پر است عنوان کرد: ظرفیت فعلی سد کلان ملایر ۴۵ میلیون مترمکعب است که به طور کامل پر است که دریچه‌های سد را باز کرده و آب به روخانه سرریز می‌کند.

انتهای پیام/ ش

افزایش  بارندگی در همدان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.