مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان از کاهش 10 درصدی مصرف برق در سال‌جاری در استان خبر داد.

کاهش 10 درصدی مصرف برق در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حاجی‌رضا تیموری گفت: مصرف برق طی 4 ماهه نخست امسال 934 میلیون کیلووات ساعت و در مدت مشابه سال گذشته یک میلیارد و 39 میلیون کیلووات ساعت بوده که کاهش 10 درصدی را نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی برای تأمین برق در استان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: طی سال‌جاری میزان مصرف برق در بخش خانگی 3 درصد، در بخش تجاری 6 درصد و در بخش صنعت 4.3 درصد رشد داشته است اما در بخش اداری 1.3 درصد و در بخش کشاورزی 25 درصد کاهش مصرف را شاهد بودیم.

تیموری تصریح کرد: مساعد بودن شرایط آب و هوایی و افزایش بارندگی‌ها در سال‌جاری موجب کاهش مصرف برق در بخش کشاورزی شده است.

وی عنوان کرد: متوسط مصرف ماهانه مشترکین خانگی در استان همدان در 4 ماهه نخست امسال حدود 145 کیلووات ساعت و در کشور 244 کیلو وات ساعت بوده است،

تیموری درباره میزان مصرف برق در بخش‌های مختلف گفت: 34 درصد از برق استان در بخش خانگی، 40 درصد در بخش کشاورزی، 11 درصد در بخش صنعتی، 9 درصد در بخش عمومی و 6 درصد در سایر موارد به مصرف می‌رسد.

وی ادامه داد: این میزان مصارف بدون احتساب چند انشعاب صنعتی با دیماند بالا که در استان فعال بوده و از مشترکان برق منطقه‌ای باختر محسوب می‌شوند، اندازه‌گیری شده است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.