سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسافران نوروزی، از خرید غذا‌هایی با عنوان خانگی خودداری کنند

رئیس اتحادیه رستوران‌ها و سفره خانه‌های سنتی شیراز به مهمانان نوروزی در ارتباط با خرید غذا‌هایی با عنوان خانگی هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کوروش صالحی رئیس اتحادیه رستوران‌ها و سفره خانه‌های سنتی شیراز گفت: مسافران نوروزی برای حفظ سلامت خود از خرید هر گونه مواد غذایی با عنوان غذای خانگی خودداری کنند.

وی افزود: افراد سودجو با استفاده از اعتماد مردم، در مکان‌های ناشناس و دور از نظارت‌های بهداشتی در مبادی ورودی یا خروجی و گاهی در معابر شهر اقدام به فروش غذا می‌کنند.

صالحی با بیان این که بر تهیه و پخت این غذا‌ها هیچ گونه نظارتی نیست، افزود: شهروندان و مسافران خوراکی‌ها را از واحد‌های دارای مجوز و تحت نظارت بهداشت و اتحادیه تهیه کنند.

رئیس اتحادیه رستوران‌ها و سفره خانه‌های سنتی شیراز با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه تهیه غذا گفت: فروش غذا با قیمت بسیار پایین نشان دهنده بی کیفیت و بهداشتی نبودن آن است.

صالحی گفت: بیشتر موارد مسمومیت‌های غذایی در بین شهروندان ناشی از تهیه مواد خوراکی و آشامیدنی از واحد‌های بدون مجوز و یا سیار است.

وی از شهروندان و مسافران نوروزی خواست هر گونه تخلف واحد‌های اغذیه را حتی در ایام تعطیل به شماره تلفن ۰۹۱۷۹۱۲۰۳۸۵ اطلاع دهند.
انتهای پیام/م

توصیه‌های بهداشتی برای مسافران نوروزی

برچسب ها: نوروز 98 ، تغذیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.