مدير كل استاندارد فارس گفت: كنسرو تن ماهی با نام سماك تقلبی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رهنما مدير كل استاندارد فارس گفت: اين محصول با كد 10رقمی جعلی زير علامت استاندارد در حاشيه جاده های شهر شيراز كه توسط دست فروشان با قيمت پايين تر از محصول اصلی عرضه میشد، شناسايی و بدينوسيله به اطلاع عموم مردم ميرساندكه این محصول تقلبی است.
 
رهنما افزود: متاسفانه عده ای سود جو با سوء استفاده از اعتماد مصرف كنندگان اقدام به عرضه كالاهای تقلبی به ويژه محصولات غذايی در كنار جاده ها می کنند كه اين موضوع علاوه بر خطرات جدی برای سلامت مصرف كنندگان بی اعتمادی به محصولات توليد داخل را میزند.
 
وی از نظارت جدی كارشناسان اين اداره كل بر مراكز عرضه دراستان از 20 اسفند ماه به منظور نظارت بيشتر بر عرضه محصولات بويژه محصولات غذايی خبر داد.
 
رهنما از مردم درخواست کرد به هیچ دلیلی از كالاهایی که در كنار جاده ها و توسط دست فروشان توزيع مي شود استفاده نکنند و با ارسال كد ده رقمی زير علامت استاندارد كالاها به شماره پيامك 10001517 از اصالت كالا مطمئن شوند ودر صورت مشاهده هرگونه تخلفی مراتب را به اداره كل استاندارد فارس اعلام کنند.
 
وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاكنون بيش از 20 هزار واحد صنفی در استان فارس مورد بازرسی كارشناسان اداره كل قرار گرفته واين بازرسی ها در ايام نوروز تشديد مي شود.
 
مدير كل استاندارد فارس تصریح کرد: عرضه كالاهای تقلبی و بدون آدرس سازنده واقعی جرم محسوب شده و متخلفين به دستگاه قضايی معرفی ميشوند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نلیا
۱۷:۲۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
خدا نگذره